Translate

vineri, 11 martie 2022

novenă + promisiunile la Preasfintele Inimi unite

 

Novenă la Preasfintele Inimi unite și străpunse, ale Lui Isus și Maria



Cum se face novena:
- coroni
ța Preasfintelor Inimi - zilnic
- medita
ția zilei 
- rugăciunea finală - zilnic

Coronița Preasfintelor Inimi unite și străpunse

în loc de Tatăl nostru: Tată Veșnic, Îți ofer cele mai pure afecte al Preasfintelor Inimi unite și străpunse, ale Lui Isus și Maria, cu toată Iubirea Lor, toate suferințele Lor și toate meritele Lor

în loc de Bucură-Te Maria: Preasfinte Inimi ale Lui Isus și Maria, consumați-mă în focul arzător al Iubirii Voastre Sfinte și Divine

în loc de Slavă Tatălui: Inimi unite și străpunse ale Lui Isus și Maria, manifestați Împărăția Voastră în inima mea, într-o viață de virtute și de sfințenie

la final, de 3 ori: Divine Inimi, ale Lui Isus și Maria, depuneți harul Vostru în inima mea.


Ziua întâi

Inimi unite și străpunse, ale Lui Isus și Maria, Vă cer ca să-mi acordați harul unei adevărate convertiri, convertire ce va fi reușită prin intermediul Inimii Neprihănită a Mariei. Inimă ce arde de flacăra Sfintei Sale Iubiri. Flacără ce va fi ars păcatul meu, flacără ce va aprinde foc în inima mea pentru a trăi în deplinătatea celor două Porunci mari de Iubire.


Ziua a doua

Inimi unite și străpunse, ale Lui Isus și Maria, Vă cer ca să-mi acordați harul de a muri după voința mea; voință agățată de criteriile mele, voință ce caută beneficiul meu propriu. Aprindeți inima mea cu flacăra Iubirii Voastre Divine și Sfinte în tânjiri de sfințenie. Sfințenie ce mă mișcă să caut Împărăția Cerurilor. Sfințenie ce mă duce să merg după Voia Tatălui Veșnic.


Ziua a treia

Inimi unite și străpunse, ale Lui Isus și Maria, Vă cer ca să-mi acordați harul perfecțiunii în virtute; virtute care trebuie rafinată precum aurul și argintul în flacăra Iubirii Voastre Divine și Sfinte, virtute ce este acreditare de intrare într-una dintre locuințele Inimilor Voastre Divine; virtute ce va parfuma inima mea de tuberoză parfumată a sfințeniei.


Ziua a patra

Inimi unite și străpunse, ale Lui Isus și Maria, Vă cer ca să-mi acordați harul sfințeniei, făcând ca voința mea umană să se îmbine Voinței Divine. Ardeți, cu flacăra Iubirii Voastre Sfântă și Divină, obiceiurile păcătoase și transformați viața mea în acord cu Sfânta Voință a Lui Dumnezeu. Luați eforturile mele de a depăși păcatele mele și întăriți duhul meu pentru a înfăptui mișcat de inspirațiile Duhului Sfânt.


Ziua a cincea

Inimi unite și străpunse, ale Lui Isus și Maria, Vă cer ca să-mi acordați harul de a Vă iubi și a închina viața mea Voinței Divine, în așa fel ca să nu fiu eu cine trăiește, dar Cristos cine trăiește în mine. Imprimați în inima mea FIAT ul Vostru, fiat ce-mi va deschide porțile Cerului, pentru că numai ce au trăit după Voința Divină, vor avea drept la bucuria bunurilor promise.


Ziua a șasea

Inimi unite și străpunse, ale Lui Isus și Maria, Vă cer ca să-mi acordați harul de a îmbrăcat de Iubirea Voastră Sfântă și Divină. Iubire ce va impulsiona duhul meu în dorințe de a consacra pe de-a-ntregul viața mea Preasfintelor Voastre Inimi. Inimi ce vor triumfa și împărăți pe tot pământul. Inimi ce sunt foc de sfințenie și de puritate pentru toate sufletele ce voiesc să locuiască în camerele Voastre. Camere ce duc creatura la îndeplinirea Voinței Divine și la bucuria Cerului veșnic.


Ziua a șaptea

Inimi unite și străpunse, ale Lui Isus și Maria, Vă cer ca să-mi acordați harul de a rămâne veșnic unit cu Voi. Înaintează triumful Inimii Tale Neprihănită, o, Mamă duioasă, și împărăția Preasfintei Tale Inimi, o, Isus milostiv! Mă leg de Preasfintele Voastre Inimi pentru ca, prin intermediul razelor Voastre de Lumină, să mă pot cufunda în locuințele Sfintei Voastre Voințe.


Ziua a opta

Inimi unite și străpunse, ale Lui Isus și Maria, Voi care rămâneți atașate spiritual una de alta, ca dovadă a Iubirii Voastre veșnice, vă cer sa-mi acordați harul de a fi ars de flacăra Iubirii Sfinte și Divine. Înlănțuiți-mă de frânghiile Iubirii Voastre pentru ca niciodată să fiu îndepărtat de adorabila Voastră companie. Fiți Voi încântare pentru sufletul meu și refugiu pentru duhul meu.


Ziua a noua

Inimi unite și străpunse, ale Lui Isus și Maria, Vă cer ca să-mi acordați harul de a străpunge inima mea cu sabia Iubirii Voastre pentru ca să simt foame de mântuire, prin devoțiunea Preasfintelor Voastre Inimi, vase perfecte de Iubire Sfântă și Divină ce vor purifica sufletul meu, făcând din el recipient de sfințenie.


Rugăciunea finală – de spus zilnic

Inimi unite și străpunse, ale Lui Isus și Maria, Voi care V-ați împletit într-o idilă de Iubire Sfântă și Divină, în momentul anunțului sfântului Arhanghel Gabriel, permiteți ca inima mea să rămână legată de a Voastră, în așa fel ca nevoia mea să fie latentă în Preasfintele Voastre Inimi unite și să primească Ajutoarele Divine în fața nevoii mele (aici menționați intenția de novenă).
Inimi unite
și străpunse, ale Lui Isus și Maria, pentru meritele infinite ale Sfintelor Voastre Răni, imprimați în inima mea, FIAT ul Voinței Divine, amin.

 

Promisiuni pentru cei ce se roagă novena la
Preasfintele Inimi unite
și străpunse, ale Lui Isus ș
i Maria

9 iulie 2009

Preasfânta Maria spune:

Novena la Preasfintele Inimi unite și străpunse, ale Lui Isus și Maria, se poate face zilnic, pentru că haruri neîncetate se vor acorda sufletului care o roagă cu duh de credință:

1 cei ce nu au loc de muncă, vor găsi

2 cei ce au sănătate slăbită, o vor recupera

3 bolnavii de trup și de suflet vor fi vindecați

4 cei ce sunt în închisori, plătind condamnări nedrepte, vor fi eliberați

5 cei ce nu au acoperiș, nici pâine, vor primi binecuvântarea casei și a hranei

Dar rugând-o cu credință, rugând-o cu adevărat duh de adorare și reparare, sufletele ce se roagă această novenă cu o intenție specifică, trebuie să facă pe durata celor nouă zile:

1 Euharistie zilnică – să vă împărtășiți curățați de păcat în fiecare zi în care se face novena

2 să vă rugați coronița Preasfintelor Inimi Unite

3 trebuie să vă rugați cu flacăra de Iubire Sfântă și Divină aprinsă adică o lumânare binecuvântată de un preot și aprinsă pe durata cât este spusă novena

Se vor primi binecuvântări nenumărate.

http://orandoconelcielo.blogspot.com/2016/05/novena-los-corazones-unidos-y.html