Translate

luni, 20 iunie 2022

novenă împotriva avortului

Novenă împotriva avortului dată de Domnul Isus,
prin fratele Gustavo
26 octombrie 2012



dată de începere: 30 noiembrie
dată de terminare: 8 decembrie

*am ales să o public acum, cât se mai poate scoate la imprimantă. cred că este foarte binevenită în orice perioadă a anului

novena s-a dat pentru poporul argentinian, instrumentul fiind de acolo,  dar desigur că orice popor o poate spune

În fiecare zi se face cererea, ruga zilei, apoi coronița Milostivirii Divine, atașată la final

prima zi

Vă veți ruga și veți implora pentru guvernanții voștri, pentru ca să nu aprobe această lege de moarte.
Deschide
ți ochii voștri, cereți iertare pentru păcatele voastre și vă cufundați în abisurile de nepătruns ale Milostivirii Mele.
Ve
ți apela la Milostivirea Mea pentru ca inimile voastre să se convertească în carne și să fiți exemplu de tați și mame pentru poporul care are atâta nevoie de ei. Exemple de iubire, caritate, dăruire și solidaritate pentru cel mai nevoiaș.

apoi vă veți ruga coronița Milostivirii Divine 

 

ziua a doua

Veți implora pentru biserica voastră, pentru ierarhie, pentru preoții voștri și tot integranții ei (ai bisericii; n.trad.), pentru ca Milostivirea Mea infinită să deschidă inimile lor adormite de lume și să fie mișcate în apărare a vieții micuțelor Mele creaturi, ca fiecare acționare să fie imitație a Mea și a Mamei Mele, Maria.
Pentru ca lini
ște din vocile lor să se convertească în voci puternice care cu dulceață și iubire, să facă cunoscut cât rău fac acele persoane ce aprobă avortul și dacă au căzut în așa păcat mortal, să facă (integranții bisericii să facă; n.trad.) să știe că Inima Mea este deschisă și dispusă pentru ca să veniți și să vă lăsați îmbrățișați de razele Mele milostive și totul să fie consumat de Iubirea Mea infinită.

apoi vă veți ruga coronița Milostivirii Divine

 

ziua a treia

Veți ruga și implora pentru mântuirea și căință promptă a mamelor ce doresc să se scape de fiii lor prin intermediul morții. În aceeași formă, vă veți ruga pentru părinții și rudele voastre, pentru ca să apere cu curaj viața, mai departe de prejudiciile sociale. Viața este peste orice chestiune a lumii. În aceeași manieră în care v-am dat viață pentru fiecare dintre creaturile Mele, doresc ca să o apărați cu forță și dăruire intensă și încrezătoare în Milostivirea Mea de neepuizat.
Ve
ți cere pentru convertirea persoanelor ce au dus pe copiii lor să comită actul oribil și pătează mâinile lor cu sângele celor neapărați. Trebuie să știți, iubitele Mele suflete, că deja curând nu va fi timp pentru schimbare și sângele celor neapărați va fi judecătorul sufletelor voastre.

apoi vă veți ruga coronița Milostivirii Divine

 

ziua a patra

Veți implora și veți cere pentru profesioniștii ce intervin, ce sprijină omorârea copiilor pe cale să se nască, pentru ca mâinile lor să se convertească în unelte dulci în favoarea vieții și nu în arme care o sting.
Ve
ți cere pentru ei neîncetat, pentru ca inimile lor pietruite de știința lumii, să se convertească într-o inimă suavă și iubitoare a vieții. Când văd pe copiii voștri înaintea lor, văd pe cei neapărați pe care i-au asasinat, atunci voi aștepta cu brațele deschise pentru a-i ierta precum fiul risipitor care se întoarce la casa tatălui său.

apoi vă veți ruga coronița Milostivirii Divine

 

ziua a cincea

Veți cere și veți implora pentru ca razele Milostivirii Mele infinite să aibă milă pentru acele creaturi ce luptă pentru exterminarea vieții celor neapărați, pentru atei și pentru instituțiile dedicate uciderii alor Mei. Pentru ca razele Iubirii Mele infinite să se suprapună peste Dreptatea Divină și în Ziua Judecății, iubirea să cântărească mai mult decât condamnarea. Dar dacă se întorc încrezători la Inima Mea milostivă, nimic din toate aceste nu va fi pus în ora Sfintei Dreptăți.

apoi vă veți ruga coronița Milostivirii Divine

 

ziua a șasea

Veți implora pentru convertirea promptă a agenților masoneriei ce lucrează pentru principele întunericului, pentru ca să deschidă ochii lor și să vadă în ce greșeală au căzut. Să se agațe de lanțul indestructibil al Milostivirii Mele și să poată fugi în brațele Mele care îi așteaptă pentru a-i iubi și a-i face să cunoască aceea ce au pierdut, însăși viața, pe care doresc să le-o înapoiez numai prin iubire.
Ca razele Milostivirii Mele s
ă fie arme puternice pentru a distruge tot planul ce merge sau atentează împotriva micuțelor Mele creaturi, de vreme ce ei sunt agenții ce se gândesc la uciderea micuților.

apoi vă veți ruga coronița Milostivirii Divine

 

ziua a șaptea

Veți implora pentru ca Milostivirea Mea de nepătruns să se reverse în tot poporul argentinian ca o nesfârșită cascadă de apă vie în inimile lor și în acest mod, să spele toate păcatele lor, să le repare și să convertească inimile lor în caritative și apărătoare ale vieții, ca să fie un exemplu de Milostivire pentru lume.
Ca toate vocile unite sub ad
ăpostul Preasfintelor Inimi, a Domnului Milostivirii și a Reginei și Mamei Milostivirii, să facă să știe pe guvernanții lor de valoarea vieții.

apoi vă veți ruga coronița Milostivirii Divine

 

ziua a opta

Veți implora pentru persecutori, pentru a apăra viața nevinovaților, pentru ca oceanele Mele de Milostivire să-i încurajeze să lupte, așa să fie ultima respirație din viața lor, din iubire pentru cei mici, pentru ca razele Mele milostive să le dea vitalitatea de a fi fideli și loiali Domnului care a învins moartea, știind că triumful vostru este în Isus, Fiul Lui Dumnezeu, este sigur și că nu va lăsa pe nici una dintre oile Lui fără răsplată.
Ve
ți cere și veți apela pentru mântuire, pentru meritele Milostivirii Mele pentru persecutorii voștri, pentru ca de asemenea să fie plăcuți Privirii Tatălui și Dreptatea să nu cadă asupra lor, dar să se convertească în persecutori de iubire pentru cel mai slab. Persecutori de suflete ce disprețuiesc viața, persecutori ca apostolul Paul, un lup convertit în miel. Cel persecutat pentru apărarea vieții ce învață să iubească pe cel ce urăște și îl persecută, poate îl convertește și Dumnezeu se folosește de el pentru Planul Lui infinit.

apoi vă veți ruga coronița Milostivirii Divine

 

ziua a noua

În această zi, 8 decembrie, veți dărui toate implorările voastre, a celor opt zile anterioare, Mâinilor iubitei Mele Mame, Regina Milostivirii,  pentru ca împreună cu Mine, Fiul Ei, să prezentăm ofrandele oilor Mele fidele, Tatălui Veșnic, și să găsească plăcut sacrificiul iubitorilor Domnului lor.
În această zi, sacrificiul și efortul celor opt zile, vor fi duse de Mâna Mariei în sfânta liturghie, unde doresc să acopăr națiunea completă și de aici Mă voi împrăștia în lume ca o explozie de lumină ce cuprinde tot în mijlocul nopții. Unde barca ce era pierdută găsește coasta în mijlocul furtunii nocturne, prin intermediul farului Milostivirii Mele Divine.
În această zi, victoria Milostivirii Mele infinite asupra întunericului va fi iminentă. Dacă na
țiunea voastră nu aprobă avortul, Eu împreună cu Mama Mea și turma Mea fidelă, vom fi triumfat definitiv asupra nopții, pentru că multe suflete vor fi salvate de pierderea veșnică în această zi.

apoi vă veți ruga coronița Milostivirii Divine

 

Privește Inima Mea, poporul Meu. O vei vedea în Mâna Mea dispusă să fie dăruită fără condiții sau vreo întrebare. Aștept numai ca să o iei și să o faci să crească în a ta, să permiți să ilumineze viața ta cufundată în noaptea deasă. Stelele ce călăuzeau calea ta s-au stins, ai numai Inima Mea însetată de iubire și de a fi iubită de creaturile ei. O Inimă plină de lumină pentru a ajuta să mergi în calea neagră pe care o traversezi.

Îți cer ca să o iei ca darul cel mai prețios și în interiorul căruia descoperi cât te iubesc, dar în această iubire dispusă numai pentru tine, vei vedea că există mai multe comori asteptându-te. Între ele, cea mai frumoasă dintre toate, Inima iubitei Mele Mame, ce așteaptă să o luați și să o puneți în pieptul vostru ca cel mai delicat cercel, fin și strălucitor, ce dorește să fie arătat lumii pentru a uimi cu reflecția luminii Iubirii Mele, privirile tuturor sufletelor care o contemplă.

Ce vor face creaturile Mele când poarta Milostivirii Mele Divine este închisă?

Unde vor fugi pentru a se refugia?

Acest moment este atât de dureros pentru Mine, pentru că multe ori vor striga: „Doamne, Doamne, deschide-mi, sunt oaia Ta iubită!”, dar Eu nu le voi recunoaște, pentru că, când am fost între ele, nu M-au cunoscut, în ciuda tristeții ce Mi-o provoacă acest moment, va trebui să Mă refac și să ocup locul rezervat de Tatăl Meu, Dreptul Judecător.

Suflete iubite, nu așteptați să vină acea clipă pentru a vă veni în fire și a îndrepta greșelile voastre. Profitați de acest timp care vi se acordă, veniți la iubita Mea Mamă, că Ea vă va ajuta să găsiți calea de întoarcere. Continui să aștept, copii iubiți, continui să aștept la poarta Milostivirii, care este Sfânta Mea Inimă. Grăbiți-vă, pentru că Tatăl Meu curând va da ordinul ca să o închid și atunci deja nimeni nu va putea să o deschidă.

Rugați-vă, rugați-vă, rugați-vă, întoarceți-vă la Sacramentele Bisericii Mele, primiți-Mă în Euharistie. Nu Mă voi sătura de a vă repeta aceasta până în ultimul moment.

Acum, iubite suflete, răspândiți vestea la cererea Mea. Așa se salvează un suflet, triumful Cerului va fi dus la capăt.

Fratele și Domnul vostru, Isus

Iubiții Mei, citiți Luca 3 și Ioan 5

Coroniţa Milostivirii Divine

Tatăl nostru,  Bucură-Te Maria, Crezul (în această ordine)

pe boabele mari: Veșnice Părinte, Îți ofer Trupul și Sângele, Sufletul și Dumnezeirea Preaiubitului Tău Fiu, Domnul nostru Isus Cristos, pentru ispășirea păcatelor noastre și ale lumii întregi. 

pe boabele mici: pentru Pătimirea Sa dureroasă, ai milă de noi și de întreaga lume

la sfârșit de trei ori această invocație: Sfinte Dumnezeule, Sfinte tare, Sfinte fără de moarte, ai milă de noi și de întreaga lume

apoi să rostiți: O Sânge și Apă, care ai țâșnit din Preasfanta Inimă a lui Isus ca un izvor de îndurare pentru noi, mă încred în Tine

O, Doamne, umple-mă cu darul Duhului Sfânt, pentru a putea duce Cuvântul Tău Preasfânt păcătoşilor pe care trebuie să-i ajut să se salveze, în Numele Tău Sfânt. Ajută-mă să-i acopăr prin rugăciunile mele cu Preţiosul Tău Sânge, astfel încât să poată fi atraşi la Inima Ta Sfântă. Dă-mi darul Duhului Sfânt, pentru ca aceste suflete sărmane să se bucure de Noul Tău Paradis. Amin.