Translate

vineri, 26 aprilie 2024

mesaj + devoțiune la Inima preaiubitoare a Tatălui Ceresc, 17 aprilie 2024

Mesaj de la Dumnezeu Tatăl, Lorenei
17 aprilie 2024



Astăzi, mica Mea fiică, voiesc să-ți arăt Iubirea Mea infinită și mare și cum voiesc să duc pe toți copiii Mei, pe care îi aleg astăzi ca soldați ai armatei Mele victorioase, la Inima Mea de Tată iubitor mare și imensă.

Astăzi vă chem pe voi toți să veniți la Inima Mea mare și încăpătoare pentru ca acolo, înăuntrul Ei, să fiți puși la adăpost de orice pericol și atacuri ale dușmanului. Veniți, copiii Mei, căci Inima Mea vă cheamă pe fiecare dintre voi.

Înainte ca Mânia Mea dreaptă să cadă cu toată rigoarea pe Pământ, voiesc să vă protejez sub Milostivirea Mea și Inima Mea încăpătoare, pentru că înainte ca să vină asupra lumii dreapta Mea pedeapsă, voi trimite ultima Mea Lucrare de Milostivire omenirii și acolo, pe cei care încă nu au venit la Mine, îi vor chema la Inima Mea mare și încăpătoare de Tată iubitor.

Dar Inima Mea preaiubitoare de Tată vă cheamă astăzi pe voi, să vă refugiați în Ea prin intermediul unei inimi umile, unde cu simplitate și iubire față de Mine să vă puteți adăposti în Inima Mea.

Veniți la Mine, mica Mea rămășiță fidelă, și nimic și nimeni nu va putea împotriva voastră, pentru că Protecția Mea de Tată este cea mai mare care există și astăzi voiesc să v-o dau ca ultima devoțiune în aceste ultime timpuri - devoțiunea „Inimii preaiubitoare a Lui Dumnezeu Tatăl”. Prin intermediul acestei devoțiuni veți veni la Inima Mea de Tată. Spuneți-o cu tot devotamentul și dăruirea pentru că Eu, Alfa și Omega, voiesc să fac cunoscută această devoțiune foarte importantă prin intermediul Meu.

Pe inimile dure și încăpățânate încă le voi aștepta până în ultima zi, ziua iluminării conștiințelor. De aceea, trebuie să răspândiți această devoțiune a Inimii Mele mare și încăpătoare de Tată preaiubitor. De aceea, vă voi chema la această devoțiune la Inima Mea de Tată preaiubitor și vă voi da această rugăciune pentru ca prin intermediul ei, toți să poată veni la Inima Mea încăpătoare și iubitoare.

Vă voi da rugăciunea, dar înaintea de a o ruga înaintea Preasfântului Sacrament, vă voi cere:

- o spovadă de viață sinceră și umilă

- o inimă chinuită de remușcări

Și după vă veți oferi Mie prin intermediul acestei rugăciuni:

Astăzi, eu, (nume), fiul Tău, înaintea Prezenței Tale iubitoare, voiesc să mă refugiez în aceste ultime timpuri, în Inima Ta încăpătoare de Tată iubitor, pentru ca sub Protecția Ta și înăuntrul Inimii Tale preaiubitoare, să pot fi protejat de orice atac al dușmanului și sub Protecția Tatălui meu iubitor, să pot duce la capăt misiunea mea specifică în acest final al timpurilor, amin.

După ce ați spus în fața Preasfântului Sacrament această rugăciune vă veți ruga un mister al rozariului și veți pecetlui un pact de iubire cu Mine și astfel veți fi protejați de tot răul.

Și Eu ca Tatăl vostru, prin intermediul Inimii Mele, vă voi proteja și vă voi trimite înainte de Avertisment Crucea luminoasă pe Cer, pentru a vă da prin intermediul razelor ei, harurile necesare pentru a înfrunta iluminarea conștiințelor.

Această rugăciunea o veți spune în aceste șapte zile înainte de iluminarea conștiințelor, în genunchi și cerând Protecția Mea iubitoare. Pentru ca, pe când vine ziua iluminării conștiințelor, veți fi pregătiți și înăuntrul Inimii Mele preaiubitoare, și puteți înfrunta Judecata Mea particulară dură, având înăuntrul inimilor voastre certitudinea Iubirii Mele și Milostivirea față de orice păcătos căit.

Pregătiți-vă să intrați în Inima Mea preaiubitoare de Tată, ultima devoțiune pe care o dau omenirii înainte ca Mânia Mea dreaptă să cadă asupra întregului Pământ și vă voi menține la adăpost și protejați de orice pericol.

Pentru a termina veți spune psalmul 91 și vă veți lua rămas bun rugându-vă Trisaghionul la Preasfânta Treime pentru ca sub protecția Acesteia să puteți fi blindați înaintea răutății adversarului.

Eu, Tatăl vostru iubitor, Alfa și Omega, vă chem la Inima Mea preaiubitoare, mare și milostivă. Vă iubesc și vă protejez de tot răul.

Eu, Yahve al Oștilor.

Explicație a instrumentului
Dumnezeu Tatăl ne cheamă să intrăm în Inima Lui preaiubitoare prin intermediul devo
țiunii la Inima Lui de Tată iubitor, consacrându-ne Lui prin intermediul unei rugăciuni, pe care ne-a dat-o în mesaj, și pe care trebuie să o facem în fața Preasfântului Sacrament, înainte ca să apară pe Cer Crucea, cât mai curând posibil, dar înainte trebuie să facem:

- o spovadă de viață cu o inimă chinuită de remușcări și umilită, după aceasta să mergem la Preasfântul Sacrament și îngenunchind în fața Domnului nostru ne vom ruga:

- rugăciunea dictată în mesaj

- un mister al rozariului

- psalmul 91

- Trisaghionul la Preasfânta Treime

Astfel rămânem consacrați la această importantă devoțiune la sfârșitul timpurilor. După, când apare Crucea pe Cer, ne vom ruga rugăciunea dată în mesaj pe durata a șapte zile, în genunchi și cu o inimă chinuită de remușcări și umilită pentru păcatele noastre, pentru ca Dumnezeu Tatăl să ne ierte, să ne lumineze și să ne dea Protecția Lui în ziua iluminării conștiințelor.

Am făcut un document în care am pus mesajul și toate rugile cerute. Poate fi accesat/descărcat de aici