Translate

marți, 18 mai 2021

novenă dată de Măicuța Sfântă, Co-Mântuitoarea, pentru a implora milostivirea Tatălui, mai 2021

În ziua de ieri (9 mai 2021; n.trad.) după mesajul pe care Doamna noastră ni la dăruit tuturor, prin intermediul Anei Maria, Doamna noastră i-a spus:



Copiliță, vă voi împărtăși câteva rugăciuni pe care să le faceți cu Mine, pe durata a nouă zile. În ultima zi voi revărsa un har special pentru fiecare dintre copiii Mei care le fac.

Această novenă este dictată direct de Doamna noastră, pentru aceste timpuri de încercare pe care le trăim.

NOVENĂ PENTRU A IMPLORA MILOSTIVIRE LUI DUMNEZEU, TATĂL ATOTPUTERNIC, PENTRU ÎNTREAGA OMENIRE

PRIMA ZI

Dumnezeu Sfânt Omnipotent, mă prosternez înaintea Ta, ca a Ta creatură creată de Tine, pentru a Te recunoaște ca Tată a Creației și pentru a-Ți spune cât Te iubesc.

Abba, Tată, sunt aici imploratoare, înaintea Ta, cerându-Ți timp pentru ca sărmanul meu suflet să fie convertit la Tine, ca fiu/fiică ascultător și să se facă Sfânta Ta Voință, nu a mea.

Îți implor iertare pentru păcatele mele și Îți cer să mă protejezi de atâta răutate, provocată de atâția care s-au îndepărtat de Tine.

Mă întorc la Tine ca fiu/fiică să-Ți spun că voiesc să mă schimb și voiesc să fiu fidel Ție. Mă prosternez la Picioarele Tale, recunoscându-Te ca Domnul Meu, Domnul vieții mele, și Îți aparțin Ție, o, Tată de Iubire și Milostivire, Tată drept și Judecător, amin.
Tatăl nostru, Bucură-Te Maria și Crezul în cinstea Preasfintei Treimi


ZIUA A II A

Tată de Bunătate, ai creeat după chipul și asemănarea pe Fiul Tău, care a crescut în Pântecele Meu matern, Te implor ca Mama Răscumpărătorului, să amâni pedeapsa Ta, pentru ca fiii Mei pe pământ să aibă timp de a se converti, timp pentru a se schimba, timp pentru a reflecta, timp pentru a se salva.

Eu, Mama Salvatorului, Te implor pentru sărmanii Mei copii pe pământ, Tată Omnipotent, Mă prosternez la Picioarele Tale și Îți implor Milostivire pentru sărmanii păcătoși în ora morții lor, amin.
Tatăl nostru, Bucură-Te Maria și Crezul în cinstea Preasfintei Treimi

„ai creeat după chipul și asemănarea pe Fiul Tău” = exact astfel e formulat în original, nu am omis cuvinte; n.trad.

ZIUA A III A

Ție, Fiu Sfânt a Lui Dumnezeu, Îți implor iertare pentru păcatele omenirii, pentru atâtea greșeli, pentru atâtea tristeți pe care le provoacă Preasfintei Tale Inimi. Mă unesc cu Tine în ofrandă de Iubire, Te implor, să nu iei în seamă atâtea ofense, întrucât copilașii Mei, micuții Mei, sunt foarte orbiți de păcat, sunt folosiți de forța răului. Dă-le harul de a putea vedea și îndrepta viețile lor.

Eu, Mama Ta, Îți cer datorită harului pe care Mi l-ai dat, ca Mamă a omenirii, să ai Milostivire de mulți copii ce merg în iad, care merg orbiți, care deja nu au simț de apartenență, Te rog să ai Milostivire de ei.

Sufăr ca Mamă văzând câte suflete se condamnă, pentru că mulți dintre copiii Mei nu se roagă pentru sufletele lor, nu se roagă pentru ceilalți. Primește această implorare de Mamă, Ți-o cer, pentru ca să se salveze multe suflete, amin.
Tatăl nostru, Bucură-Te Maria și Crezul în cinstea Preasfintei Treimi


ZIUA A IV A

Copiliță, în această a patra zi, să oferim împreună rugăciunile noastre, rozariile și ofrandele noastre.”

O, Tată de Iubire și Bunătate, Îți cer pacea pentru multe inimi care sunt neliniștite, pentru multe inimi care sunt triste, pentru multe inimi care sunt necăjite. Îți cer, acordă-le o pace infinită, o pace care să ajungă la mulți copilași care au nevoie de ea.

Eu sunt Mama Iubirii, a Păcii și a Dulceții. Revărs în fiecare inimă harul de a fi ascultători, fideli și sfinți. Fiul Meu a voit ca să vă îndrum în aceste momente de ariditate, de moarte spirituală pentru mulți, și de luptă pentru alții.

Războinici ai ultimelor timpuri, întâmpinați-Mă și fiți puternici și curajoși; deja a început bătălia, rugați-vă și recitați sfântul rozariu pentru papa al Meu, Benedict, fiul Meu sfânt, care curând va pleca. Rugați-vă pentru el, triumful Inimii Mele va fi curând și cu el, mulți se vor uni și Mă vor urma.

Tată de Bunătate, Te laud, Te ador și Te binecuvântez pentru că ești Iubire infinită atât de înălțătoare, amin.
Tatăl nostru, Bucură-Te Maria și Crezul în cinstea Preasfintei Treimi


ZIUA A V A

Copiliță ai Inimii Mele, micuța Mea, astăzi vom face a cincea zi a novenei, oferind-o Lui Dumnezeu Tatăl, Lui Dumnezeu Fiul și Lui Dumnezeu Duhul Sfânt -Preasfânta Treime.”

Tată, Mă prosternez înaintea Ta, ca Fiica Ta, în obediență, ca Mama Răscumpărătorului, ca Soția Duhului Sfânt, pentru că Tu așa ai voit, pentru că ești Domnul Dumnezeu Atotputernic.

Astăzi în mod umil, Îți cer pentru copiii Mei pe pământ, pentru ca mulți să se salveze, pentru ca mulți să Te cunoască și să Te iubească.

Tată de Bunătate, Îți implor Milostivire pentru sărmanii Mei copii, cupa dă de dinafară și timpul s-a terminat și mulți nu sunt pregătiți.

Rugați-vă împreună cu Mine, se apropie timpul purificării și venirea Fiului Meu Sfânt, al Lui Dumnezeu. Suntem ofrandă Ție, Tată de Iubire și Bunătate.

Războinici ai armatei Mele, luați arma, Sfântul Rozariu și apărați-vă! Amin.
Tatăl nostru, Bucură-Te Maria și Crezul în cinstea Preasfintei Treimi


ZIUA A VI A

Copilași, să înălțăm vocile noastre și mâinile noastre în adorație, în laudă Lui Dumnezeu, Tatăl Omnipotent, pentru că este Tatăl nostru și Tatăl Creației.”

Tată de Bunătate, milostiv, Mă prosternez înaintea Ta, căutând mereu binele pentru copiii Mei, căutând mereu consolarea și pacea. Îți cer ca Mama Salvatorului, Fiul Tău Sfânt, să se salveze mulți copilași ai Mei, care sunt în întuneric și umbră de moarte. Îți cer, dă-le un pic de timp, de credință, de speranță, pentru ca mulți să poată corecta viețile lor și să se poată salva. Îți cer pentru meritele Fiului Meu Sfânt, Isus, Tată de Iubire infinită și Treime Sfântă.

V-o cer ca Mamă care sunt a Răscumpărătorului și Mama omenirii, sufăr mult pentru copiii Mei. Rugați-vă împreună cu Mine, copilași, și ajutați-Mă să fiu Lumină pentru mulți copilași ce merg în întuneric de moarte, amin.
Tatăl nostru, Bucură-Te Maria și Crezul în cinstea Preasfintei Treimi


ZIUA A VII A

Copiliță a Inimii Mele, micuța Mea, vă iubesc și vă binecuvântez pe tine, familia ta și pe copilașii Mei în lume.

Copilași, astăzi să recităm Bucură-Te Maria rugăciune compusă din Iubire.”

Bucură-Te Marie, Cea plină de har, Domnul este cu Tine. Binecuvântată ești Tu între femei și binecuvântat este Rodul Trupului Tău, Isus. Sfântă Marie, Maică Lui Dumnezeu și Maica noastră, roagă-Te pentru noi, păcătoșii, acum și-n ceasul morții noastre, amin.

De fiecare dată când o faceți, copilași, faceți-o cu inima și cu iubire, este o ofrandă de Iubire Sfințitoare. Uniți cu Mine, în rugăciune și ofrandă, fiți războinicii acestor timpuri. Combateți împreună cu Mine, cu acțiuni bune și fiți mereu în rugăciune.

Ție, Tată al Cerului, Îți îndrept rugăciunile Mele, în ofrandă de Iubire și reparare, împreună cu copiii Mei, care sunt în mijlocul bătăliei, amin.
Tatăl nostru, Bucură-Te Maria și Crezul în cinstea Preasfintei Treimi


ZIUA A VIII A

Copiliță a Inimii Mele, micuța Mea, sunt acțiunile și dorințele din inimă care-L duc pe Fiul Meu să facă lucrarea. Nu vă temeți de nimic care vă sperie, temeți-vă mai bine de a-L ofensa pe Fiul Meu și de a nu fi obedienți Adevăratei Doctrine pe care v-a învățat-o. Fiți copii ai Adevărului, Adevărul vă face liberi. În Biserică sunt multe minciuni și adevăruri pe care le ascund, rugați-vă cu Mine.

Rugați-vă copilași împreună cu Mine, pentru ca mereu să strălucească Dreptatea și Pacea. Ca Mamă a Lui Dumnezeu și Mama voastră, vă cer să fiți atenți la evenimentele care vor veni și să fiți în veghe și rugăciune.”

Tată de Iubire, Îți mulțumesc infinit pentru atâtea favoruri acordate copiilor Mei și pentru că ești Tatăl nostru de milostivire, drept și Judecător în ceasul final.

Tată de Bunătate, Îți cer pentru fiecare dintre copiii Mei fideli.

Luptați împreună cu Mine, nu dați drumul din mâinile voastre Sfântului Rozariu! Vă iubesc și vă binecuvântez, copilași, micuții Mei.” Amin.
Tatăl nostru, Bucură-Te Maria și Crezul în cinstea Preasfintei Treimi


ZIUA A IX A

Copilă a Inimii Mele, micuța Mea, astăzi vei reînnoi Fiat ul Mie, împreună cu fiii Mei. Veți reînnoi consacrarea voastră la Inima Mea Neprihănită.”

Consacrarea la Preasfântă Fecioară Maria

Inimă Neprihănită a Mariei, eu reînnoiesc astăzi în Mâinile Tale, promisiunile botezului meu: renunț pentru totdeauna la satana, dușmanul bucuriei noastre; renunț la înșelătoriile lui, seducțiile lui și lucrările lui.

Mă dăruiesc pe vecie Lui Isus, Semnal viu al Iubirii Lui Dumnezeu pentru noi, pentru a fi fidel Lui și Voinței Lui Divine, și pentru a putea trăi pe deplin ca fiu al Lui Dumnezeu.

Eu (nume) mă dăruiesc Ție, Marie Neprihănită, Te aleg ca Mama și Doamna mea.

Ție ca fiu, eu Îți dăruiesc și consacru viața mea, sufletul meu și ființa mea, căminul meu, familia mea și comunitatea în care trăiesc.

Îți consacru țara mea, _____, și toate țările din lumea întreagă.

Dispune mereu de mine conform Inimii Tale. O, Marie, păzește-mă de rău și apără-mă de malign.

În ultima zi strânge-mă în Brațele Tale și ca fiu/fiică al Tău, prezintă-mă Lui Isus. Atunci sufletul meu se va umple de bucurie, va începe paradisul meu, va fi un cânt veșnic de laudă Lui Dumnezeu împreună cu Tine, o, Maria, Mamă de Milostivire, Mamă mântuitoare, Ajutor al creștinilor și Avocata noastră, amin.

Primesc ofranda voastră de iubire, rămâneți toți copiii Mei păstrați în Preasfânta Mea Inimă. Vă dau:

·        virtutea iubirii

·        puritatea inimii

·        virtutea de a fi războinici puternici ai ultimelor timpuri

·        virtutea de a fi fideli și să perseverați până la final.

Eu, Preasfânta voastră Mamă, vă binecuvântez, vă protejez și vă călăuzesc. Rămâneți păstrați cu familiile voastre în Preasfânta Mea Inimă. Revărs mari binecuvântări în patria voastră, Columbia. Copilașilor, rămâneți protejați sub Mantia Mea Preasfântă.

Rămân salvați cu Pecetea Mea Maternă toți aceia care s-au consacrat Inimii Mele Neprihănite și pecetluiți cu semnul preasfânt al Crucii Fiului Meu Sfânt, Isus.”

Tată de Iubire și Bunătate, primește pe fiecare copil al Meu, ca ofrandă de iubire, amin.
Tatăl nostru, Bucură-Te Marie și Crezul în cinstea Preasfintei Treimi

novenă dată Anei Maria de Jesus

adresa blogului pe telegram este:
https://t.me/joinchat/cIeBdn7Mj2VhZDVi