Translate

sâmbătă, 20 ianuarie 2024

mesaj + rugă pecete predilecție, Dumnezeu Tatăl, 12 ianuarie 2024

 

Mesaj de la Dumnezeu Tatăl, Lorenei
12 ianuarie 2024



Dragul Meu Popor, Eu, Tatăl vostru, Dumnezeu a tot ce s-a creeat, voiesc mântuirea voastră, de aceea vă chem să vă întoarceți la Mine înainte de a fi prea târziu.

V-am dat timp de căință și Îmi pare rău să folosesc Mânia Mea dreaptă pentru a vă face să vă întoarceți la Mine. Nu renunțați la veșnicia lângă Mine!

Această generație perversă răstignește din nou pe Fiul Meu, Isus Cristos, cu comportamentul ei – idolatrii și blasfemii, sacrilegii și păcate abominabile față de Cer încât deja nu mai pot stăpâni Brațul Meu drept.

De aceea vă cer, plecați genunchii pentru că vine pedeapsa iminentă la această generație perversă, dar Eu voi proteja pe copiii Mei prin intermediul unei peceți de predilecție pe care deja mulți au primit-o. Așa că, decideți-vă pentru Mine pentru a vă putea pecetlui și principala cerință pentru a fi pecetluiți este o inimă chinuită de remușcări și umilită și căită de răutățile voastre și păcatele voastre.

De aceea, plecați genunchii și cereți-Mi să fiți pecetluiți căci prin intermediul acestei peceți veți fi protejați de Mânia Mea dreaptă; de aceea, faceți o spovadă de viață cu o inimă chinuită de remușcări și umilită. Vă veți ruga următoarea rugăciune.

Amintiți-vă că sunt ultimele ocazii, acum că elita și agenda 2030 continuă cursul ei și aveți nevoie să fiți pecetluiți de răutățile acestei elite luciferine, care în mod machiavelic, făurăște planuri perverse împotriva omenirii și ceea ce vă va proteja este pecetea Mea.

De aceea, îngenunchiați înaintea unei imagini de-a Mea și spuneți această rugăciune:

Eu, (nume), ca fiu al Lui Dumnezeu Tatăl, cu o inimă chinuită de remușcări și umilită, după ce am făcut spovada mea de viață, cer Lui Dumnezeu Tatăl să pecetluiască trupul, mintea și sufletul meu cu pecetea predilecției ca fiul Lui pe fruntea mea. Prin intermediul acestei peceți voi fi protejat de Mânia Lui Dumnezeu și de planurile perverse ale elitelor dirijate de anticrist.

Cer protecția sfântului Arhanghel Mihail și anturajului Lui de îngeri. Primesc pecetea Dumnezeului Viu pe fruntea mea, pregătindu-mă pentru bătălie și mântuirea sufletelor, amin.

Și sub protecția Preasfintei Treimi veți putea trece nevăzuți înaintea răutății elitelor luciferine.

Acestea sunt ultimele ocazii, nu le disprețuiți, plecați genunchii, plecați inima voastră și dăruiți-Mi-o!

Eu, iubitul vostru Tată, Yahve al Oștilor

dacă voiți să descărcați mesajul și ruga, aici

adresa blogului pe telegram este:
https://t.me/joinchat/cIeBdn7Mj2VhZDVi