Translate

miercuri, 24 iunie 2020

rozariul de aprovizionare


Chemarea Lui Isus al Milostivirii către Poporul Lui fidel
Mesaj prin Enoh
5 aprilie 2020, 14:10


Pacea Mea și Bucuria Duhului Meu Sfânt, este cu voi toți.

Iubiții Mei, Sunt Isus al vostru, al Milostivirii, Cel care azi comunică cu voi, prin intermediul acestui mic Nabi al Meu (Nabi = printre arabi, profet; n. trad.). Nu aveți teamă, Poporul Meu! Eu nu vă voi abandona; amintiți-vă că sunt cu voi până la sfârșitul timpurilor. Respectați și îndepliniți instrucțiunile Mele și puneți-le în practică și vă asigur că nimic și nimeni, nici virus, nici pestă, nici catastrofe, nici foamete, sau orice altă calamitate nu vă va putea atinge.

Faceți cu credință Rozariul Meu al Milostivirii, cereți protecția Mea și nu vă temeți. Razele Mele ale Milostivirii, vă vor proteja și vă vor păstra de tot răul și pericolul. Eu vă întreb De ce aveți frică, dacă Eu sunt cu voi? Unde e credința voastră și încrederea în Mine? Dacă ați fi oameni de credință, nu ați simți teamă și nimic și nimeni nu va putea să vă fure pacea. Priviți, sunteți atât de fragili, precum copiii mici, la cea mai mică nenorocire, tremurați de frică, și acolo, da, cereți Cerului și vă amintiți de Mine.

Voiesc, micuții Mei, să vă întăriți în credință, pentru a putea rezista mâine la încercările mari ce vă vor veni. Nu vă temeți, dacă puneți credința și încrederea voastră în Mine, Eu voi fi întărirea voastră ce vă va ajuta să depășiți încercările. Rugăciunea, postul și penitența vă vor întări. Citiți de asemenea Sfântul Meu Cuvânt, care e Sabia Duhului, pentru a putea înfrunta atacurile răului. Armura Spirituală trebuie să o purtațînainte de a intrat în orice luptă. Rugăciunea, postul și penitența, împreună cu rugăciunea Sfântului Rozariu al Mamei Mele și rugăciunea Rozariului Meu de Milostivire, niciodată nu trebuie să vă lipsească. 

Iubitul Meu Popor, Rozariul Meu de Milostivire, împreună cu Rozariul de Aprovizionare, vă vor fi de mare ajutor pentru timpurile de scumpire și de foamete ce se apropie. Faceți-le cu credință și cereți aprovizionarea Mea și Cerul, vă va face să ajungă Mana de fiecare zi. Din nou vă spun, nu vă temeți! Eu Sunt Refugiul vostru, Susținerea, Adăpostul și întâi de toate, Sunt Dumnezeul vostru. Veniți la Mine, toți aceia care sunteți trudiți și împovărați, căci Eu vă voi da odihnă (Mt 11,28).

ROZARIUL DE APROVIZIONARE
(pentru timpuri de scumpire și foamete)
a se face după coronița Milostivirii


O, Milostivire infinită a Lui Dumnezeu, care aprovizionezi oamenii de bună voință, pe cei în nevoi, pe văduve și orfani, acoperind nevoile lor materiale și spirituale, deschide cămările Cerului și în Numele Tatălui (închinare) în Numele Fiului (închinare) și în Numele Duhului Sfânt (închinare) trimite-mi provizia de care am nevoie pentru a îndeplini nevoile mele din această zi (faceți cererea)
Crezul, Tatăl nostru...

Pe boabele mari: pot să am har și milostivire chiar și în timpuri de nevoie (evrei 4,16)
„Să ne apropiem dar cu deplină încredere de scaunul harului ca să căpătăm îndurare şi să găsim har, pentru ca să fim ajutaţi la vreme de nevoie.(evrei 4,16, D. Cornilescu)

Pe boabele mici: în Numele Lui Dumnezeu, Unul și Întreit, Milostivire Divină, aprovizionează-mă x 10 ori
Terminând fiecare decadă, se roagă un Tatăl nostru și se începe ca la început  pot să am har și milostivire”...și astfel succesiv până se termină cele 5 decade.
Terminând rozariul se face Psalmul 136.

La tot acela care face cu credință și devoțiune acest Rozariu, nu îi va lipsi pâinea de toate zilele. Este promisiunea Lui Isus al Milostivirii.

Fie ca Pacea Mea, Iubirea Mea, să rămână mereu în voi, iubitul Meu Popor.

Al vostru Isus, al Milostivirii infinite.