Translate

duminică, 3 septembrie 2023

mesaj + cerere de rugă începând din 2 septembrie 2023, de la Tatăl Ceresc

Mesaj de la Dumnezeu Tatăl, Lorenei
26 august 2023



Eu, Dumnezeu Tatăl a tot ce s-a creeat, vin să dau o sentință tuturor națiunilor care încearcă să pervertească copiii Mei prin intermediul educației, învățându-i lucruri aberante, degradare morală și chiar satanism.

Vor fi pedepsiți dur de Mânia Mea dreaptă pentru că cine atinge pe copiii Mei, atinge fibrele cele mai intime ale Ființei Mele și distruge misiunea pe care Eu o aveam pentru fiecare dintre ei, pentru că pervertind mințile lor, aceștia trec să ia parte din armata dușmanului, pentru că ideologiile false pervertesc sufletele, mințile și spiritele lor.

Vai de înalții funcționari ai guvernului, care permit ca educația să fie motiv de perversiune pentru copiii Mei! Mânia Mea dreaptă va cădea fără prudență asupra lor și voi da sentință dreaptă oricărei națiuni care permite aceasta.

Invit pe toții copiii din lume să se pună în rugăciune și pe Rămășița Mea fidelă pentru ca să nu intre în vigoare aceste legi nelegiuite care nu caută numai să pervertească copiii, dar de asemenea să-i inducă în satanism.

Părinți, deschideți ochii și luptați pentru copiii voștri în rugăciune, penitență și post. Fecioara vă însoțește în rugăciunile voastre și sfântul Arhanghel Mihail vă va apăra.

Nu atingeți pe copiii Mei pentru că Mânia Mea dreaptă este pe punctul de a începe și va cădea cu mai mare rigoare asupra acestor înalți funcționari ai guvernului, care pervertesc copiii! Le-ar fi mai bine să nu se fi născut!

Viziune a instrumentului: văd sălile de clasă pentru copii, însoțiți de mii de demoni care îi pervertesc cu ideologii de gen, sex și până și satanism și la toate aceste Dumnezeu, Tatăl meu, îmi cere să duc la capăt un lanț de rugăciune pentru copii la nivel mondial, pentru ca să nu cadă în mâinile lui Asmodeu și Lucifer prin intermediul educației.

Dumnezeu Tatăl reia:

Convoc un lanț de rugăciune începând din 2 septembrie și terminându-se în 2 octombrie pentru această intenție.

Vă veți ruga în Voința Divină următoarele rugăciuni, cerând ca educația să nu fie luată cu ușurință și să pervertească mai mult copiii:

- rozariul Fecioarei Maria

- coronița Milostivirii Divine

- coronița Preasfântului Sânge

- coronița sfântului Arhanghel Mihail

- psalmul 91

- Efeseni 6

- rugăciunea Shema, Israel – ascultă, Israel

Vă veți ruga toate aceste rugăciuni cu finalitatea ca aceste manuale să nu fie livrate în toată țara și prin toate țările care trăiesc aceeași situație.

Chem pe toți copiii Mei ai Rămășiței fidele să lupte pentru copiii din toate națiunile și cer de asemenea să se roage pentru convertirea tuturor funcționarilor care permit să-i educe pe copii sub această formă.

Pentru ca Mânia Mea dreaptă să întârzie puțin, nu trebuie să permită ca educația să-i pervertească mai mult pe copii, pentru că ei cu rugăciunea lor, micșorează și opresc Mânia Mea dreaptă.

Vă port în Inima Mea de Tată.

Curaj, copiii Mei, Eu chem armata Mea să lupte cu rozariul care este cea mai mare armă pe care orice catolic o are.

Vă iubește Tatăl vostru, Yahve al armatelor.

am făcut un document cu rugile cerute, se poate accesa/descărca de aici

adresa blogului pe telegram este:
https://t.me/joinchat/cIeBdn7Mj2VhZDVi