Translate

sâmbătă, 2 martie 2024

mesaj + cereri de rugă de la Dumnezeu Tatăl, 28 februarie 2024

 

Mesaj de la Dumnezeu Tatăl, Lorenei
28 februarie 2024

- despre iluminarea conștiințelor –



Draga Mea fiică, acest mesaj este foarte important și voiesc ca să ajungă la marginile lumii. Este un ultimatum pentru omenire, căci va veni o zi a Mâniei Mele drepte care va cădea fără remediu asupra întregului pământ.

Dar înainte voi trimite ultima Mea lucrare de Milostivire la tot poporul, rasa și națiunea și voiesc să pregătesc poporul Meu pentru acest eveniment de natură universală. Este ultimul mesaj pe care îl trimit ca pregătire pentru iluminarea conștiințelor.

Voiesc ca, ca Rămășiță fidelă, să fiți susținerea tuturor celorlalți frați în ziua iluminării conștiințelor. De aceea, vă veți pregăti pentru a susține împreună cu Brațele Mele toată omenirea. Voi, ca stâlpi ai acestei omeniri și ca apostoli ai ultimelor timpuri, veți susține împreună cu Brațele Mele iubitoare pe toți ceilalți frați ai voștri.

Avertismentul va veni mai curând decât s-a plănuit pentru că nu pot suporta păcatul și nu trebuie să pun în risc sufletele evlavioase și bune care se prosternează în toate zilele înaintea Prezenței Mele pentru a-Mi da mărire.

Ascultați aceasta, Rămășiță fidelă, voi ca susținere a întregii omeniri, veți face următoarele:

Veți pleca genunchii în toate zilele înaintea unui Isus Cristos agonizant la orele 15 ale după amiezii, toți la aceeași oră, după ce v-ați rugat coronița Milostivirii Divine, vă veți ruga rozariul la Preaprețiosul Sânge al Fiului Meu.

În cele 2 săptămâni care vin, începând de luni, 4 martie, vor fi două săptămâni intense, pentru că voi, ca Rămășiță fidelă, veți susține toată omenirea în ziua iluminării conștiințelor.

Pe durata acestor 2 săptămâni veți posti pentru ca Avertismentul să-și atingă scopul, de 3 ori pe săptămână, și la 15 după amiaza toți, ca Rămășiță fidelă, vă veți ruga:

- coronița Milostivirii Divine

- coronița Preaprețiosului Sânge al Fiului Meu

- coronița celor 9 coruri de îngeri/ a sfântului Arhanghel Mihail

 

Seara de la orele 21 vă veți ruga:

- cele 24 de ore ale Pătimirii de Luisa Picarreta - pentru convertirea și mântuirea tuturor păcătoșilor

Diminețile de la 8 veți oferi rozariul pentru ca în iluminarea conștiințelor să se salveze multe suflete și să se convertească.

Iluminarea conștiințelor vine acum la omenire! De aceea, ca Rămășiță fidelă, trebuie să vă rugați rugăciunile și să fiți susținerea tuturor fraților voștri.

Voi, împreună cu Iubitul Meu Fiu, Isus Cristos, veți susține cu aceste rugăciuni toată omenirea în acele momente teribile, în care veți vedea conștiințele și sufletele voastre cum le văd Eu.

Este foarte important ca de asemenea să participe copiii în aceste rugăciuni. Sunt 2 săptămâni de pregătire laborioasă pentru ca toată omenirea să poată fi susținută în aceste momente teribile prin care va trece.

Am încredere în voi ca Rămășița Mea fidelă și susținere a omenirii. Acest mesaj este foarte important și voiesc să ajungă la toate colțurile lumii pentru că voi sunteți susținerea tuturor celorlalți frați, stâlpii Mei, sprijinul întregului Cer.

Uniți-vă ca Rămășiță fidelă, ca armata Mea. Aceste 2 săptămâni vor fi decisive în istoria omenirii pentru că de pregătirea voastră ca Rămășiță fidelă, vor depinde convertirile și mântuirea sufletelor. Am nevoie de sprijinul vostru ca Rămășiță fidelă. Acest ceas este decisiv în istoria omenirii, am nevoie de voi ca războinici ai Mei.

Porțile iadului voiesc să ducă multe suflete în gheenă și Eu nu o voi permite, de aceea am nevoie de voi ca Rămășiță fidelă. Vă cer să plecați genunchii și să vă îmbrăcați în sac. De voi și de aceste 2 săptămâni decisive va depinde mântuirea multor suflete.

De aceea vă cer să luați foarte în serios aceste indicații pe care vi le predau astăzi și de asemenea voiesc să vă dau pe Fecioara Maria de Guadalupe, pentru reprezentarea Ei apocaliptică, ca lider și căpitan a acestei Rămășițe fidele. De astăzi Ea vă va îndruma și pregăti în aceste 2 săptămâni.

Și prin intermediul mijlocirii Ei, ca Regina întregii omeniri, ne va ajuta în acest mare eveniment. Voi veți susține împreună cu Fecioara Maria pe toți frații voștri în ziua iluminării conștiințelor. Sufletele voastre vor fi la inspirațiile Duhului Sfânt și vor urma calea pe care El Însuși v-o va arăta fiecăruia conform misiunii lui.

Acestea sunt instrucțiunile Mele, cu zile înainte de iluminarea conștiințelor. Respectați-le și puneți-le în practică. Rămășița Mea, de voi va depinde mântuirea multor suflete, uniți-vă într-o singură inimă care bate la unison împreună cu Inima Preasfintei Treimi.

Vă aștept pentru a vă răsplăti cu mari daruri și haruri în ziua iluminării conștiinței.

Eu, Tatăl vostru, Yahve

Maranatha, Fiul Meu vine curând

Explicație a instrumentului
Primind acest mesaj, sim
țeam pe Dumnezeu Tatăl cu o mare Iubire pentru toată omenirea. Era dulce dar m-am întristat pentru puținul răspuns pe care ca Rămășiță, Îl avea de la noi. Este neliniștit și preocupat pentru copiii Lui și cerându-ne ca să fim, ca Rămășița Lui fidelă, susținerea celorlalți frați ai noștri, în ziua iluminării conștiințelor.

Am simțit până la un anumit punct o disperare pentru puținul răspuns pe care Îl are de la noi. M-am simțit foarte tristă, simțind în inima mea ce simte Dumnezeu Tatăl. De aceea vă cer, ca Rămășiță fidelă, să îndeplinim angajamentul pe care El, ca Tată iubitor, ni-l face, pentru ca prin intermediul rugăciunilor noastre să se salveze multe suflete și să se convertească în ziua iluminării conștiinței.

El are încredere în noi, ca Rămășiță fidelă, și nu trebuie să dezamăgim acea încredere pe care o are în noi. De aceea, să ne unim într-o singură inimă, cum ne spune El, să bată la unison cu Inima Preasfintei Treimi și să facem cu iubire pentru omenire aceste rugăciuni pe care ni le cere să le facem pentru mântuirea și convertirea sufletelor.

De asemenea, voiesc să vă comentez despre o viziune pe care a avut-o un prieten care are un cenacol.

El fiind în rugăciune în fața Preasfântului Sacrament, a văzut cum tulpinile unor flori se uneau unele după altele, se întrepătrundeau și formau o mare tulpină căreia îi ieșeau spini mari, foarte groși și Dumnezeu i-a dat să înțeleagă cu această viziune, că acele tulpini suntem noi și că, cu rugăciunea unită într-o singură inimă, ca Rămășiță fidelă, suntem o unitate foarte puternică și nimic nu ne poate pătrunde, nici să termine cu noi pentru că suntem foarte puternici.

De aceea, ca Rămășiță fidelă, să ne unim în rugăciune, rugându-ne în același timp aceleași rugăciuni, la aceeași oră pentru a forma tulpini care se întrepătrund între ele și formează o unitate de tulpini care sunt atât de puternice, că dușmanul nu poate face nici un rău.

De aceea, frățiorilor, este foarte important să facem aceste rugăciuni cu multă iubire și dăruire Lui Dumnezeu, pentru ca uniți în iubirea inimilor noastre, de asemenea se întrepătrund într-una singură, formând împreună cu rugăciunile, un pieptar protector care să ne facă imuni la atacurile dușmanului, căci de asemenea ne vom uni Inimii Preasfintei Treimi, fiind atât de puternici încât nimeni și nimic nu ne poate frânge.

Vă așteptăm pe toți în aceste 2 săptămâni de rugăciune, post și penitență.

Sora voastră în Cristos, Lorena.


coronița Milostivirii Divine, aici

rugăciunea rozariului + modul de a-l ruga, aici

coronița Preaprețiosului Sânge, aici

coronița celor 9 coruri de îngeri/ a sfântului Arhanghel Mihail, aici

orele Pătimirii de Luiza Picarreta, sub formă de carte, se poate descărca de aici

adresa blogului pe telegram este:
https://t.me/joinchat/cIeBdn7Mj2VhZDVi