Translate

vineri, 22 mai 2020


MESAJ DE LA ISUS DIN NAZARET
19 mai 2020, 9:53


Ana Maria: Bucură-Te Marie prea curată, zămislită fără de păcat, fiica sfântului Ioachim și a sfintei Ana, Preasfântă Marie. Buna ziua, iubitul meu Domn Isus, onoarea și gloria pentru Tine, Isus Euharisic.

ISUS: Fiică a Inimii Mele, vă iubesc. Pace în inima ta.

Ana Maria: Doamne, vorbește-ne de tot ce se întâmplă în Biserica Ta și ce trebuie să facem Domnul meu Isus. Doamne Tu ești prezent în tabernacol și în Sfânta Euharistie în aceste momente? Ce trebuie să facem? Ajută-ne, dă-ne discernământ pentru a putea înțelege și să facem Sfânta Ta Voință.

ISUS: Copilă, dușmanul voiește să Mă distrugă, voiește ca nici unul să nu meargă să Mă vadă și să Mă primească. Mulți dintre copiii Mei profanează Trupul Meu Sfânt, mulți chiar Mă primesc în mână și alți cu materiale/țesături și mănuși, ce oroare toate acestea copilă.
Reparați și cereți milostivire, cupa deja s-a umplut până la refuz și este pe punctul de a se vărsa. Rugați-vă copilașii Mei! Nu aveți teamă de a merge să Mă primiți și a Mă vizita.

Eu sunt Domnul vostru, Eu sunt sănătatea voastră, Eu sunt Cel care vă dă Pace, Iubire, Bucurie, Sunt Viața, Sunt Învierea.
Nu vă temeți de nimic și nimeni, priviți-Mă pe Cruce și contemplați Trupul Meu distrus din iubire pentru voi. Nu Mă abandonați în acest momentul crucial.

Aici în tabernacol sunt, așteptându-i pe toți copilașii Mei, războinicii Mei. Deschideți gurile voastre și apărați prezența Mea care în mijlocul vostru este.
Nu vă lăsați confuzați, vor schimba multe lucruri, îi vor obliga pe copiii Mei să renunțe la Mine. Eu vă spun că mereu voi fi lângă voi și mereu vă voi apăra. Nu vă temeți copilașii Mei, sunteți în timp de bătălie, fiți puternici războinicii Mei și fiți uniți ca armata Domnului Isus care sunt EU.

Cereți-I Mamei Mele sfinte să vă protejeze sub Mantia Ei. Rugați-O cu credință, devotament și speranță. Sfântul Rozariu este arma cea mai puternică împotriva satanei.
Rugați-vă, rugați-vă, vegheați și postiți!

Vă iubesc și vă binecuvântez, copii ai Inimii Mele. Continuați uniți cu Mine. Pace în inima ta.

Mesaj dat Anei Maria de Jesus.