Translate

marți, 9 iunie 2020

rugă implorare Domnul Isus


IMPLORARE A LUI ISUS CĂTRE DUMNEZEU TATĂL
PENTRU OMENIRE
20 noiembrie 2018; ora 21:31


Ana Maria: Simt chemarea în inima mea să scriu. Binecuvântat să fii, Domnul meu, Isus.

ISUS: Copilă ai Inimii Mele, vă iubesc și vă binecuvântez, pacea este în inima voastră.
Copii iubiți, rugați-vă cu inima, faceți rugăciunile voastre și actele voastre oferindu-le Preasfintei Mele Inimi și oferindu-le Preasfintei Mele Mame, uniți în rugăciune, într-o singură inimă, într-o singură voce, într-o singură implorare către Dumnezeu Tatăl în ofrandă pentru atâtea păcate pe care le-ați provocat Inimii Mele, pentru atâtea sfâșieri, pentru atâtea tristeți și atâta durere.

Această rugăciune este de implorare, cerându-I Tatălui, protecția pentru a putea supraviețui acestor timpuri de încercare, durere și persecuție.

ISUS: Tată iubit, Te implor cu toată Iubirea Fiului, pentru atâta răutate împrăștiată prin lume, pentru atâta durere, pentru atâta inegalitate, pentru atâta indiferență, Te implor să priviți cu Ochi de Tată și să ai milostivire de lume; durerea ce invadează Inima Mea este mare, precum a Ta, Tată. Mama Mea vă susține, în fața la atât durere și consolează Inima Mea de Fiu Sfânt al Lui Dumnezeu, unul format în Tine, Preasfântă Treime, Dumnezeu Tată, Dumnezeu Fiu și Dumnezeu Duhul Sfânt, trei Persoane și un singur Dumnezeu Viu, formând Iubirea Divină și Sfântă, în Pântecele Mamei Mele, așa precum ai creeat lumea în șapte zile, Îți cer, Tată, revarsă binecuvântarea Ta și fă ca multe suflete să se mântuiască și să fie ale Tale pentru vecie.

Răul a făcut ca multe suflete să se abată de la cale și multe se condamnă, Îți cer, Tatăl Meu, bunătate pentru mulți care Te caută din inimă și mulți care merg fără țintă fixă.

DUMNEZEU TATĂL: Fiul Meu, cererea Ta este ascultată, ascultarea Ta este mare și Iubirea Ta este imensă, ești Iubitul Meu Fiu, Sângele Tău a răscumpărat lumea și ai făcut din moarte Viață. Fiule, Eu sunt Tatăl și Domnul Tău, Eu sunt Tatăl vostru și sunt Isus făcut carne și Viață, cu o suflare am creeat totul, cu o suflare distrug totul.

Nu vă temeți copii ai turmei Mele, continuați uniți în rugăciune, adorare și laudă, curând va fi sfârșitul pentru mulți și începutul unei noi vieți, pentru alții să sufere, veți fi ascultători Poruncilor Mele, veți fi semințele ce cresc în câmp și dau roade, veți fi copii buni și sfinți; vă iubesc și vă binecuvântez, copii ai Inimii Mele.

ISUS: Copilă fi calmă, nu vă speriați pentru ce simțiți, rugați-vă cu credință, am grijă de voi și vă binecuvântez, copilă a Inimii Mele.

Ana Maria: Mulțumesc Iubitul meu Isus, Te iubesc cu toată inima mea, sufletul meu și ființa mea. Binecuvântat să fii pentru totdeauna Doamne.

ISUS: Eu de asemenea te iubesc copilă, continuă unită cu Mine!

Ana Maria: Da, Domnul meu.
Sufletul meu suspină și ies din timpul Domnului.

Mesaj dat Anei Maria de Jesus