Translate

miercuri, 24 iunie 2020

mesaj Măicuța Sfântă, 26 aprilie 2020


CHEMARE URGENTĂ A MARIEI, TRANDAFIR TAINIC

CĂTRE POPORUL LUI DUMNEZEU
Mesaj lui Enoh
26 aprilie 2020


Copilași ai Inimii Mele, Pacea Domnului Meu este cu voi toți și Protecția Mea Maternă, vă însoțește mereu.

Micuților, nu voiesc să vă sperii copiii Mei, dar pregătiți-vă pentru venirea altor viruși: omenirea va continua în limitare. Pandemiile vor decima mare parte din populația mondială, în special copiii și bătrânii. Noii viruși care sunt gata de a fi propagați prin lume, fac parte din pandemiile care deja au fost eradicate de știința umană, dar care sunt modificați genetic pentru a fi mai puternici și letali și să decimeze milioane de ființe umane. Se întorc virușii gripei aviare, porcine, varicela, rujeola, meningita, un tip de virus care va ataca bronhiile și plămânii și sistemul imunologic.

Copilașilor, elitele în serviciul adversarului Meu sunt cauzatorii acestor pandemii care biciuiesc omenirea; acești viruși sunt creeați în laboratoare și împrăștiați prin aer. Nu vă temeți, Popor al Lui Dumnezeu, respectați și puneți în practică instrucțiunile, rugăciunile și remediile pe care Cerul vi le-a trimis prin profeții Noștri, ai acestor ultime timpuri, pentru a putea depăși aceste pandemii. Atacul biologic va fi mai letal decât războiul care e pe punctul de a începe; amintiți-vă că totul trebuie să se îndeplinească așa cum este scris. Din nou vă repet: nu vă temeți! Eu, Mama voastră, am grijă de voi, Popor al Lui Dumnezeu. Refugiați-vă în Inima Mea Neprihănită, și Această Mamă, care vă iubește atât, nu va permite ca nimic și nimeni să vă facă rău.

Cu anterioritate multă, am anunțat de venirea acestor strâmtorări, dar marea majoritate a acestei omeniri păcătoase, nu a luat în seamă chemărilor Cerului. Astăzi vă anunț de venirea noilor pandemii pentru ca să vă pregătiți material și spiritual. Sunteți în timp de restriște și vești rele, rămâneți uniți celor două Inimi ale Noastre, pentru că este timp de a medita și a vă întoarce la Dumnezeu din inimă. V-a venit ceasul, omenire păcătoasă, treziți-vă și căiți-vă de păcatele voastre o dată! Călărețul pestei, virusului, foametei, pustietății și a morții, deja este în mijlocul vostru și varsă cupa lui peste locuitorii pământului. Ce așteptați, copiii rebeli, pentru a vă converti? Priviți, toate semnele și semnalele, pe care Cerul vi le dă pentru a vă veni în fire și a vă întoarceți la Dumnezeu. Nu fiți nesăbuiți pentru că viața voastră este în pericol de a se pierde veșnic!

Popor al Lui Dumnezeu, pregătiți-vă micuții Mei, ajutați-vă și sprijiniți-vă reciproc, pentru că zilele de limitare de abia încep. Rugați-vă și lăudați Gloria Lui Dumnezeu, pentru ca să puteți depăși zile grele care vin. Zile de Dreptate Divină, care cheamă la convertire și la căință. Copii, numai dacă sunteți spirituali, puteți depăși zilele de încercare ca vă vin. Numai fiind uniți cu cele două Inimi ale Noastre și respectați instrucțiunile, remediile și rugăciunile de protecție, pe care vi le-a trimis Cerul, veți putea să ieșiți victorioși din toate strâmtorările care vă vor veni.

Fie ca Pacea Lui Dumnezeu și Iubirea și Protecția Mea, să rămână în voi, iubiții Mei copii.