Translate

miercuri, 24 iunie 2020

mesaj altar Măicuța Sfântă, 11 mai 2020


CHEMARE A MARIEI, TRANDAFIRUL TAINIC
CĂTRE POPORUL LUI DUMNEZEU
Mesaj lui Enoh
11 mai 2020


Copilași ai Inimii Mele, Pacea Domnului Meu este cu voi și Protecția Mea Maternă văînsoțește mereu.

Iubiții Mei copii, nu vă temeți de încercările de purificare, dacă puneți în practică toate instrucțiunile pe care le-am trimis prin mesagerii Noștri, nimic și nimeni nu va putea să vă facă rău. Rugăciunea, postul și penitența, în comunitate, va fi întărirea voastră cea mare împotriva forțelor răului. Copilașilor, destinați un spațiu în căminul vostru pentru rugăciune și reculegere, unde să vă puteți ruga la Dumnezeu și să vă rugați Sfântul Meu Rozariu, fără zgomote și întreruperi. Acest colț de rugăciune, vă va proteja și va fi lumină în căminele voastre pentru zilele de izolare și întuneric care se apropie.


În acest colț trebuie să ridicați un altar cu Crucifixul, Sfântul Cuvânt al Lui Dumnezeu, o imagine care să Mă reprezinte într-una dintre aceste ipostaze: Fatima, Rosa Mistica (trandafir tainic, n.trad.) sau Miraculoasă. O imagine a Bunului Păstor, Preasfânta Treime, și imagini cu iubiții Noștri Mihail, Gabriel și Rafael și Sfânta Familie din Nazaret. Apă, sare și ulei, cum se cuvine binecuvântate sau exorcizate, de preferat. Totul pe altar trebuie să fie binecuvântat de unul dintre predilecții Mei (preoți, n.trad.). Acest spațiu în căminele voastre va fi locul unde veți fi în comunicare cu Cerul.

 Căminele unde se ridică aceste altare trebuie să profeseze credința catolică și trebuie să aibă măcar o persoană temătoare de Dumnezeu, care să se ocupe de a se ruga și mijloci pentru ceilalți membrii ai familiei. Instrumentul sau instrumentele Lui Dumnezeu în aceste cămine, trebuie să se roage pentru toți care sunt în familia lor îndepărtați de Dumnezeu. Rozariul Meu trebuie să-l rugați toate zilele și apoi să vă rugați exorcismul iubitului Nostru Mihail, pentru a se rupe lanțurile păcatului și lipsa de credință, în acele cămine. Toate zilele instrumentul Lui Dumnezeu în acele locuri trebuie să citească și să mediteze la Sfântul Cuvânt și cel mai important, să fie în stare de har.

În timpul marii strâmtorări acele cămine vor fi protejate de rugăciunea instrumentelor Domnului care locuiesc în ele. În Avertisment familiile îndepărtate de Dumnezeu din cauza păcatului, sau lâncezeală spirituală, vor fi convertite în atenția instrumentului sau instrumentelor Lui Dumnezeu care se roagă și mijlocesc pentru ele. Voiesc să vă clarific că dacă în aceste locuri nu sunt persoane care trăiesc rău, adică: în adulter, curvie, unire liberă sau unire a cuplurilor de același sex; dacă nu este nici o impuritate în acele cămine și sunt roade de convertire pentru rugăciunea instrumentelor, după Avertisment le voi alege ca Refugii Mariane. Semnul acestei alegeri va fi manifestarea Mea în ele.

Înainte, deci copiii Mei, Cerul nu vă va abandona. Rămâneți uniți celor două Inimi ale Noastre, rugându-vă și mijlocind împreună cu Mine pentru toți păcătoșii în familiile voastre și în lumea întreagă și Milostivirea Divină va converti și va elibera acele suflete de focul veșnic. Amintiți-vă că sunt Mama voastră și dacă veniți la Fiul Meu și la Mine, niciodată nu veți fi fraudați.  
Rămâneți în Pacea Domnului Meu!

Mama voastră, Maria Trandafirul Tainic

Faceți cunoscute mesajele Mele întregii omeniri, iubiții Mei copii!