Translate

miercuri, 24 iunie 2020

mesaj Domnul Isus, 1 mai 2020


CHEMAREA LUI ISUS, BUNUL PĂSTOR, CĂTRE TURMA LUI
Mesaj lui Enoh
1 mai 2020

Oi ale turmei Mele, Pacea Mea este cu voi

Turma Mea, zile de neliniște și de incertitudine trăiește omenirea; vă spun că trebuie să vă obișnuiți să conviețuiți cu aceste zile, pentru că fac parte din purificarea voastră. Nu disperați, dimpotrivă, mulțumiți-I Lui Dumnezeu pentru multul sau puținul pe care îl primiți în aceste zile funeste. Omenirea îndepărtată de Dumnezeu nu va putea rezista acestor strâmtorări; numai dacă sunteți spirituali și aveți credința și încrederea voastră pusă în Mine, puteți rezista izolării, foametei, șomajului, scumpirii, neliniștii și a celorlalte strâmtorări, ce vor lăsa pandemii în pasul lor.

Pe măsură ce trec zilele noi viruși vor apărea; vă anunț aceasta, nu pentru a vă speria nici pentru ca să intrați în panică, ci pentru a vă pregăti material și spiritual. Din nou vă spun: dacă sunteți uniți Mie, precum mlădița de vița de vie, nu trebuie să vă preocupați, pentru că Eu, Păstorul vostru Veșnic, voi fi refugiul, protecția și apărarea voastră. Zilele de izolație se vor prelungi și mare parte din omenire va înnebuni și va face să curgă sânge. În multe națiuni vor fi revolte și manifestări, în special în cele mai sărace; le vor cere guvernanților lor să înfăptuiască cu egalitate și dreptate socială. Foametea, șomajul, scumpirea și lipsa de oportunități va dezlănțui războaie civile; multe națiuni din cauza căderii economiei, vor rămâne în faliment.

Turma Mea, comunismul ateu profită de toate aceste manifestări pentru a-și extinde tentaculele lui și a pune stăpânire pe guvernul multor națiuni. Comunismul se va extinde prin lume și va înrobi multe țări; va fi unul dintre cei mai mari aliați ai anticristului, în ultima lui domnie. Când omenirea este mai tulburată, va apărea pe Cer Crucea Mea Glorioasă, care va umple de speranță și credință turma Mea și va anunța venirea Avertismentului Meu.

Oi ale turmei Mele, foarte curând veți asista proiecțiilor holografice pe firmament, aveți grijă, turma Mea, nu vă lăsați înșelați pentru că acest holograme sunt începutul spectacolului înșelăciunii cu care trimișii răului vor să pregătească omenirea pentru apariția anticristului! Multe sfere luminoase pe care le numiți obiecte zburătoare neidentificate”, OZN uri, vor începe de asemenea să se manifeste mult în multe locuri de pe Pământ. Guvernele și oamenii de știință din lumea voastră vor spune că sunt extratereștrii, ființe de lumină, care vin în mod pașnic să conviețuiască cu rasa umană și să împărtășească tehnologia lor. Aveți grijă, turma Mea, nu cădeți în această înșelătorie, pentru că bine știți că aceste ființe nu vin din alte lumi ci sunt demoni deghizați în ființe de lumină, care îl însoțesc pe anticrist în ultima lui domnie!

Fiți deci atenți și vigilenți, turma Mea, pentru a nu cădea în acest înșelăciuni; proiecțiile holografice și demonii numiți extratereștrii sunt parte din spectacolul înșelăciunii, cu care adversarul Meu voiește să se facă cunoscut omenirii. Sunteți anunțați, ca nimic și nimeni să nu vă ia prin surprindere; ca fii întunericului, să nu continue fiind mai pregătiți decât copiii luminii.
Pacea Mea v-o dau, Pacea Mea v-o las, căiți-vă și convertiți-vă pentru că Împărăția Lui Dumnezeu este aproape.

Învățătorul vostru, Isus bunul Păstor

Faceți cunoscute mesajele Mele întregii omeniri, oi ale turmei Mele!