Translate

marți, 23 iunie 2020

limita celor 12 ore


CHEMAREA LUI ISUS SACRAMENTAL 
CĂTRE POPORUL LUI FIDEL
Mesaj lui Enoh
15 mai 2020, 9:15


Pacea Mea este cu voi, iubitul Meu Popor

Copiii Mei, durata timpului este aproape de a ajunge la limita celor 12 ore și cu aceasta voiesc să vă spun că deja zilele nu durează 24 de ore, ci 12 ore. Timpul marii Mele dreptăți va începe când durata zilelor ajunge la această limită. Vă îndemn copiii Mei, pentru ca să profitați de timpul scurt în care Casele Mele vor fi deschise, pentru ca să faceți o spovadă bună de viață și să vă hrăniți cu Trupul și Sângele Meu, primindu-Mă în gură. În foarte scurt timp, nu veți mai avea Casele Mele deschise, pentru că timpul marii abominațiuni/pustiiri începe. Copiii întunericului se pregătesc pentru a-i da bun venit stăpânului lor și au ca obiectiv principal să atace Casele Mele, să distrugă Tabernacolele Mele și să profaneze Dumnezeirea Mea.  

Poporul Meu, Sacrificiul Meu Sfânt în scurt timp va fi suspendat definitiv, copiii Mei fideli vor fi persecutați, torturați, încarcerați; și mulți datorită credinței și a Evangheliei Mele vor fi martiri. După trecerea pandemiilor lumea deja nu va mai fi aceeași; totul a început să se consume; lipsește numai Avertismentul Meu și Miracolul, pentru a începe ultima domnie a adversarului Meu, unde Poporul Meu nu va avea odihnă nici zi nici noapte. Caritatea se va răci la maxim, apostazia va împărăți și răutatea se va dezlănțui în toate colțurile pământului.

Poporul Meu, nu vă temeți, Cerul nu vă va abandona! Din nou vă spun: Mama Mea va fi Tabernacolul unde voi rămâne în aceste zile de neliniște și pustiire. Nu vă îndepărtați de Ea, căci Mama Mea vă va proteja precum găina puii ei. Prin intermediul rugăciunii Sfântului Rozariu veți comunica cu Mama Mea și cu Mine. Rozariul Mamei Mele va fi podul pentru a Ne comunica. Nu uitați această instrucțiune și puneți în practică tot ce v-am spus, pentru a putea rămâne fermi în credință în acele zile de întuneric spiritual.

Vă amintesc din nou: armura spirituală este vitală pentru apărarea și protecția voastră, de aceea, trebuie să rămână pusă spiritual în trupul vostru dimineața și noaptea. Puterea armurii spirituale vă va proteja de atacurile entităților maligne care deja se găsesc în lumea voastră. Amintiți-vă că forțele răului știu cine este din turma Mea, de aceea, trebuie să fiți bine protejați spiritual pentru a nu vă putea face rău.

Fiți deci pregătiți, turma Mea, pentru că zilele marii restriști sunt aproape. Rămâneți fermi în credință, în ciuda dificultăților prin care le veți avea de trecut, ca nimic și nimeni să nu vă fure pacea Mea. Gândiți-vă la gloria care vă așteaptă și la aurora noului răsărit unde veți fi cu Mine, până la consumarea timpurilor.

Învățătorul vostru, Isus  Sacramental

Faceți cunoscute mesajele Mele întregii omeniri, copiii Mei