Translate

miercuri, 10 iunie 2020

MESAJUL SFINTEI FECIOARE MARIA
DAT IUBITEI SALE FIICE, LUZ DE MARIA
7 IUNIE 2020



CA FIICĂ A LUI DUMNEZEU TATĂL, MAMA A LUI DUMNEZEU FIUL, TEMPLU ȘI TABERNACOL AL DUHULUI SFÂNT, ÎN UNITATEA SĂRBĂTORII ACESTEI ZILE, ÎN CARE CELEBRĂM GRANDIOASA SĂRBĂTOARE A PREASFINTEI TREIMI, INVOC MILOSTIVIREA DIVINĂ ASUPRA OMENIRII ÎNTREGI.
ÎN CER SE CELEBREAZĂ ACELAȘI MISTER INEFABIL AL PREASFINTEI TREIMI, ASTFEL VĂ CONVOC SĂ-L CELEBRAȚI PE PĂMÂNT.
ÎN UNITATEA PREASFINTEI TREIMI.

Iubiți copii ai Inimii Mele Neprihănite:

Popor al Fiului Meu:

MENȚINEȚI-VĂ ÎN RUGĂCIUNE, RUGĂCIUNE DE ALERTĂ, RUGĂCIUNE DE UNITATE PENTRU CA SĂ NU DECADĂ CREDINȚA.

ANUNȚURILE MELE NU AU FOST ÎN ZADAR, POPORUL FIULUI MEU TREBUIE SĂ PRIMEASCĂ CHEMĂRILE MELE LA CONVERTIRE ȘI LA UNITATE, PENTRU CA, PRECUM TRUP MISTIC AL FIULUI MEU, SĂ NU VĂ DAȚI BĂTUȚI ÎNAINTEA RĂULUI CE VĂ URMĂREȘTE CU MARE DISIMULARE, FĂRĂ CA SĂ O SIMȚIȚI.

Uscăciunea în inima copiilor Mei avansează, ajungând să-i invadeze pe cei mai imprudenți și pe cei mai deștepți, pe cei mai impulsivi și pe cei mai rezervați. Răul avansează cu pași gigantici asupra celor care rămân în lumesc.

Copii iubiți ai Inimii Mele Neprihănite:

Vă găsiți în vânturile ce au pătruns în Biserica Fiului Meu, ducând mare parte dintre copiii Mei să dezerteze în Credință.

Diavolul a ajuns să invadeze pe câte creaturi umane ce se mențin irascibile, lipsite de iubirea Fiului Meu și de iubirea pentru semenii lor, umplând egoul uman de satisfacții personale fără validitate spirituală.

Iubit Popor al Fiului Meu, cei orbi spirituali poartă pe copiii Mei spre doctrinele false în care Credința este îngropată și confuzia se generalizează, ducând pe copiii Mei să cadă în rău: ACESTA ESTE MOMENTUL ÎN CARE CEI INDECIȘI CAD ÎN GHEARELE DIAVOLULUI.

Iubiții Fiului Meu, Universul se găsește în haos, forța din Univers s-a accelerat ocazionând apropierea meteorilor, meteoriților și asteroizilor către Pământ și transformând mișcarea diverselor planete.

Să țineți minte că a coborât tot ce creatura umană a declanșat, îndepărtându-se și respingând Mâna Divină, generându-se alunecarea de teren a mari suprafețe de pământ, apa mărilor și râurilor prezintă mișcări neprevăzute și copiii Mei suferă în mare măsură.

Nu uitați că vremea continuă avansarea ei într-o schimbare constantă, știința o numește schimbare climatică, ca Mamă vă clarific că este rezultatul relei înfăptuiri și acționări a creaturilor umane.

Nu este plăcut Preasfinților Ochi ai Preasfintei Treimi câtă furie se menține pe Pământ ca parte din golul spiritual al creaturii umane, dezlănțuind astfel apariția continuă a fenomenelor cutremurătoare, niciodată înainte întâmplate pe Pământ.

Iubiți copii ai Inimii Mele Neprihănite:

FIȚI PERSEVERENȚI, FIȚI PRECAUȚI, NU TRECEȚI ACESTE CUVINTE ALE MELE CU UȘURINȚĂ, MEDITAȚI ȘI RUGAȚI-VĂ CU FORȚĂ. ACEST MOMENT ESTE PENTRU CA AI MEI COPII SĂ NU SE TEAMĂ.

MARELE AVERTISMENT aduce binecuvântare sufletelor care se mențin în Magisteriul adevărat al Bisericii Fiului Meu. Cei care au acceptat noutățile și modernismele ca parte din traiul lor spiritual: unii se vor căi, alții se vor răzvrăti împotriva Preasfintei Treimi și împotriva Acestei Mame, pătrunzând omenirea în persecuția incontrolabilă către Poporul fidel al Fiului Meu.

ÎNAINTE LA AȘA SCENĂ NU DORESC SĂ INTRAȚI ÎN PANICĂ, CI SĂ FIȚI CREATURI UMANE SIGURE DE PROTECȚIA DIVINĂ 
(vezi Psal 23,4) ȘI DE PROTECȚIA MEA.

Rugați-vă copiii Mei, rugați-vă pentru Statele Unite, mâinile s-au ridicat, oameni contra oameni.

Rugați-vă pentru Argentina, se scufundă în durere.

Rugați-vă pentru vulcanul care se activează în Mexic.

Rugați-vă unii pentru alții.

Vă binecuvântez pe toți și vă păstrez în Inima Mea Neprihănită.

NU VĂ TEMEȚI!
„NU SUNT EU AICI CARE SUNT MAMA VOASTRĂ?”

Mama Maria

BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT
BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT
BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT