Translate

marți, 23 iunie 2020


CHEMAREA LUI ISUS, BUNUL PĂSTOR, TURMEI LUI
Mesaj lui Enoh
17 iunie 2020, ora 13:30


Pacea Mea este cu voi, oi ale Turmei Mele

Turma Mea, pregătiți-vă pentru venirea unei pandemii noi, omenirea va urma limitarea până când decide să se întoarcă la Dumnezeu din inimă. Virușii și pandemiile, vor continua biciuind  și decimând omenirea pentru un timp. Conspirațiile Elitelor, mass-media și Organismele Internaționale, vor duce omenirea la limitări mai prelungite. Teama, panica, limitarea și speranța (în sensul că omenirea tot speră ca toate acestea să ia sfârșit; n.trad.), fac parte din conspirații.

Noua Ordine Mondială deja a început să se instaleze pe pământ; regii marilor națiuni voind să unifice lumea politică, socială, cultural-economică și tehnologic, pentru a exercita controlul și subjugare asupra națiunilor în curs de desfășurare. Voiesc să pună stăpânire pe lume pentru ca să fie un singur guvern, un singur sistem economic, o singură cultură, o singură religie și o singură monedă; toate aceste cu scopul de a netezi calea pentru apariția și ultima domnie a anticristului.

Turma Mea, ceea ce caută numita „globalizare” este să supună națiunile sărace, care vor pierde autonomia lor, economia lor, cultura și identitatea lor. Toate resursele naturale ale națiunilor sărace vor fi exploatate de unicul guvern mondial, care ar fi conformat de regii națiunilor mari și puternice. Populația națiunilor sărace va fi înrobită.
   
Oi ale Turmei Mele, numai rugăciunea, postul și penitența pe care o faceți în lanț la nivel mondial, va putea distruge planurile emisarilor răului. Puneți credința și încrederea voastră în Dumnezeu și consacrați-vă voi, familiile voastre și națiunile celor două Inimi ale Noastre și vă asigur că lucrările celor răi se vor rostogoli la pământ. Nu vă temeți, Turma Mea, de viruși și pandemii! Sigilați-vă cu puterea Sângelui Meu, rugați-vă psalmul 91, zi și noapte, făcându-l extins spre copiii voștri și rude și mustrați în Numele Meu și cu puterea Sângelui Meu, toate virusurile, pestele și pandemiile, și să asigur că nu veți fi infectați, nici nu veți muri de ele.

Fie ca Pacea Mea să rămână cu voi, Turma Mea.
Învățătorul și Păstorul vostru, Isus bunul Păstor

Faceți cunoscute mesajele Mele întregii omeniri, oi ale Turmei Mele