Translate

marți, 9 iunie 2020


MESAJ ISUS DIN NAZARET
8 IUNIE 2020


ISUS: Fiică a Inimii Mele, vă iubesc și vă binecuvântez, pace în inima voastră. Paște turma Mea și spune-le copiilor Mei cât îi iubesc, îi aștept în tabernacol pentru ca să vină să Mă viziteze, să Mă adore, să Mă consoleze.
Nu vă fie teamă de nimic, nici de nimeni, fiți războinici curajoși, totul a început, Mângâietorul este în mijlocul vostru pentru a vă întări în încercările ce vor veni, spune-le să rămână fermi până la final, sunteți în bătălie, fiți în veghe și în rugăciune, rugați-vă neîncetat pentru ca dușmanul să nu vă abată de la cale.

Mama Mea este Căpitanul acestor timpuri, Avertismentul este curând și venirea Mea este aproape de asemenea; voi sunteți turma Mea fidelă și veți fi martori venirii lui Ilie și Enoh.

Al Meu papă Benedict va veni curând la întâlnirea cu Mine, rugați-vă pentru el, curând se va dezlănțui totul, nu aveți teamă. Eu sunt cu voi până la finalul timpurilor, fiți pregătiți!

Vă iubesc și vă binecuvântez.

Mesaj dat Anei Maria a Lui Isus

*Cel care a publicat mesajul adaugă: eu L-am întrebat pe Domnul nostru dacă ar trebuie să acceptăm vaccinul pe care îl pregătesc pentru această pandemie, și Domnul nostru ne-a spus că NU trebuie să o facem, că este multă răutate și cel rău este în el (în vaccin) și că l-au făcut pentru a controla și distruge ființa umană.