Translate

marți, 23 iunie 2020

5 G + ochi horus + vaccinuri


CHEMAREA LUI ISUS, BUNUL PĂSTOR, CĂTRE TURMA LUI
Mesaj lui Enoh
17 mai 2020, 13:40

Pacea Mea este cu voi, iubita Mea Turmă

Oi ale Turmei Mele, tehnologia 5G unită cu micro cipul sau semnul bestiei, vor fi puterea celui rău pe care anticristul și trimișii lui o vor folosi pentru a controla, înrobi și domina imensa majoritate a acestei omeniri păcătoase. Abțineți-vă, Turma Mea, de a cumpăra tehnologia 5G, pentru că aceasta are ca finalitate să exercite controlul asupra vieții voastre. Această tehnologie vă va spiona, fiind chiar și închisă/stinsă, anulând intimitatea voastră, vă va manipula voința voastră pentru a vă implanta semnul bestiei. Va veni cu ochiul lui Horus sau ochiul care vede tot. Această tehnologie a răului, va pregăti omenirea îndepărtată de Mine, pentru a accepta sî-și implanteze micro cipul. Milioane de ființe umane vor rămâne prinse de această tehnologie, ce are ca finalitate exercitarea controlului și a dominării asupra persoanelor care o folosesc. Toată comunicarea pe care o trimiteți sau o primiți, va fi monitorizată și controlată de guvernul Noii Ordini Mondiale.
 ochiul lui horus,
arhicunoscut simbol masonic

Turma Mea, fiecare ființă umană din această lume deja are pregătit un cod de bare, codificat și depozitat în memoria unui mare calculator numit Bestia. Tehnologia 5G este tehnologia Big Brother (fratele cel mare n.trad) care va fi unită prin satelit memoriei Bestiei. Noua Ordine Mondială, pe cale să se stabilească în lume, va fi dirigată de anticrist și toată această tehnologie va fi la dispoziția lui pentru a exercita controlul și dominarea peste omenirea îndepărtată de Mine.

Oi ale Turmei ele, vă alertez de asemenea despre vaccinul numit „Luciferină” sau „Luciferasă” pentru că acest vaccin finanțat de Elite și promovat de Organismele Internaționale, ca vaccin împotriva coronavirus și a pandemiilor, ceea ce caută este exercitarea controlului asupra omenirii. Numai numele acestui vaccin face aluzie la numele adversarului Meu, și bine știți că tot ce vine de la adversarul Meu este moarte și distrugere. Nu credeți în această înșelătorie, amintiți-vă că pe slujitorii răului nu-i interesează sănătatea, nici bunăstarea omenirii; ceea ce caută este să decimeze populația mondială, pentru ca în timpul anticristului, acesta, să poată domina și să înrobească populația existentă.

Din nou vă spun, Turma Mea, nu vă temeți! Dacă vă puneți credința și încrederea în Dumnezeu, nimic nu vi se va întâmpla. Cerul nu va permite să vă pierdeți. Urmați instrucțiunile Noastre și folosiți remediile Cerului și veți fi protejați. Puterea Sângelui Meu, Sfântul Rozariu al Mamei Mele, armura spirituală, exorcismul iubitului Nostru Mihail, lectura Sfântului Meu Cuvânt, unite aceste întăriri mijlocirii arhanghelilor, îngerilor și sufletelor binecuvântate, vor fi scutul și protecția voastră care vă va menține fermi și siguri în credință, liberi și victorioși în toate căile voastre și bătăliile spirituale.

Va anunț, iubitele Mele oi, că ziua Avertismentului Meu este aproape, în veșnicie vi se va da darurile și carismele de care aveți nevoie pentru a înfrunta bătălia finală pentru libertatea voastră. Atunci, nu vă temeți! După Avertismentul Meu, nu veți mai fi aceiași, veți fi ființe dotate cu toată Armura Lui Dumnezeu, pentru a putea combate fără teamă forțele răului.
Pacea Mea v-o las, Pacea Mea v-o dau. Căiți-vă și convertiți-vă pentru că Împărăția Lui Dumnezeu este aproape!

Învățătorul vostru, Isus bunul Păstor

Oi ale Turmei Mele, faceți cunoscute mesajele Mele întregii omeniri