Translate

marți, 23 iunie 2020


CHEMAREA LUI ISUS, BUNUL PĂSTOR
CĂTRE TURMA LUI
Mesaj lui Enoh
7 iunie 2020; ora 15:50



Pacea Mea este cu voi, oi ale Turmei Mele

Turma Mea, izolarea din cauza pandemiei duce mare parte din omenire la disperare, depresie, violență, suicid, omucidere, separare și tulburare psihologică în general. Dacă se prelungesc zilele de izolare, omenirea îndepărtată de Dumnezeu, va înnebuni și va face să curgă sânge. Lipsa de credință și încredere în Dumnezeu, duce imensa majoritate a omenirii să ia măsuri extreme de prevenție; se comit multe abuzuri și încălcări împotriva libertății și integrității copiilor Mei. Este multă confuzie și conspirație din partea elitelor și unele medii, pentru a insufla frică și panică, cu finalul de a ține izolată omenirea.

Elitele, Mediile și Organismele Internaționale profită de teama existentă, pentru ca omenirea să rămână izolată; nu ridică vocea și nici nu se răzvrătește, pentru a putea ei să ducă la capăt planurile lor de control și supunere. Tehnologia „BigBrother” (fratele cel mare, adică ochiul care vede tot, n.trad.) se instalează în toate națiunile, profitând de izolarea omenirii. Vin zile de mari încercări, Turma Mea, tehnologia umană în slujba răului, va fi folosită pentru a înrobi și a supune pe Poporul Meu. Când trece criza acestei pandemii, lumea deja nu va mai fi cea de dinainte; vă spun că multe schimbări se vor prezenta și multe abuzuri se vor comite, din cauza noii tehnologii. Omul însuși se va pedepsi, tehnologia lui, a răului, se va întoarce împotriva lui.

Turma Mea, războiul deja a început cu virușii și pandemiile, cu scurgerea zilelor totul se va ascuți mai mult, până să declanșeze conflictul războinic între națiuni; toate acestea pentru mândrie, pofta de putere și expansionismul unor regi ai marilor puteri. Totul este o conspirație plănuită al cărei obiectiv principal este să decimeze populația mondială și să pună stăpânire pe resursele naturale ale națiunilor numite lumea a treia”. Apă este resursa principală pe care marii regi ai acestei lumi o caută. Noua Ordine Mondială, deja începe să se instaleze în lume; virușii și pandemiile sunt începutul, apoi va veni schisma, războiul și cu el, căderea economiei la nivel mondial. Declanșându-se schisma în interiorul Bisericii Mele, se vor dezlănțui toate celelalte evenimente descrise; în mijlocul acestei restriști Cerul vă va trimite Avertismentul.

Deci pregătiți-vă, Turma Mea, pentru că timpul ce se apropie este de încercări dure; rămâneți uniți în credință, rugându-vă și veghind, cu Armura voastră pusă dimineața și noaptea, pentru ca zilele de purificare, care sunt pe cale să vină, să treacă ca un vis pentru voi.
Pacea Mea v-o las, Pacea Mea v-o dau. Căiți-vă și convertiți-vă pentru că Împărăția Lui Dumnezeu este aproape.

Învățătorul vostru, Isus bunul Păstor.

Faceți cunoscute mesajele Mele întregii omeniri, oi ale Turmei Mele.