Translate

duminică, 28 iunie 2020

mesaj Măicuța Sfântă, 25 iunie 2020

MESAJUL SFINTEI FECIOARE MARIA
DAT IUBITEI SALE FIICE, LUZ DE MARIA
25 IUNIE 2020


Iubiți copii ai Inimii Mele Neprihănite:

Vă iubesc cu Iubire Maternă, vă călăuzesc către Fiul Meu.

DEȘI OMITEȚI RUGILE MELE, VOI CONTINUA CHEMÂNDU-VĂ FĂRĂ A OBOSI.

Poporul Fiului Meu a ignorat UNITATEA cu Preasfânta Treime, îndepărtându-se vertiginos. A pierdut Sfânta Frică de Dumnezeu (vezi Prov 1,7) și fără duh chinuit de remușcări și umilit se cufundă mai mult și mai mult în lumesc.

Copii, nu vă este plăcut să vă menționez de Sfânta Frică de Dumnezeu. Omenirea dorește să asculte numai: DUMNEZEU ESTE IUBIRE, pentru a acoperi păcatele cele abominabile, uitând că vor ajunge să iubească păcatul și să disprețuiască Legea Lui Dumnezeu.

CA MAMĂ NU VĂ VORBESC DE O TEAMĂ IRAȚIONALĂ FAȚĂ DE DUMNEZEU, CI DE FIDELITATE A LEGII DIVINE ȘI A RENUNȚA LA CEEA CE NU ESTE A LUI DUMNEZEU.

Trăiți în împietrirea suferinței a ceea ce s-a înaintat și iese la întâlnirea omenirii și Universului însuși, dar Fiul Meu niciodată nu va abandona Poporul Lui nici această Mamă nu vă va părăsi.

POPORUL FIULUI MEU SE GĂSEȘTE CONFUZ ȘI SOLITAR. COPIII MEI PREDILECȚI ABSENTEAZĂ DE LA MINISTERIUL LOR ȘI POPORUL FIULUI MEU „CA OILE FĂRĂ PĂSTOR” SE GĂSEȘTE TURBAT, A DECĂZUT ÎN SPERANȚĂ ȘI ALȚI COPII, ÎNAINTEA GREUTĂȚII GREȘELILOR LOR, AU NEVOIE DE RECONCILIERE.

Iubiți copii ai Inimii Mele Neprihănite, aveți în vedere că cel nevinovat niciodată nu piere nici cel drept nu este extirpat, mențineți Credința precum copii ai Lui Dumnezeu. Nu slăbiți în așteptare, mențineți vie Credința adevărată.

FIUL MEU DOREȘTE UNIT PE POPORUL LUI PENTRU CA CEL RĂU SĂ NU VĂ SMULGĂ DE LA EL, DE ACEEA ESTE NECESAR SĂ VĂ MENȚINEȚI ÎN ADEVĂRATUL MAGISTERIU AL BISERICII.

Copii ai Inimii Mele Neprihănite, schimbări grave au ajuns înaintea voastră avansând fără a se opri, toți înfruntați aceste schimbări fără să o doriți.

SUB ACEEAȘI FORMĂ, PARTE DIN UNIVERS SE GĂSEȘTE INFLUENȚATĂ DE MIȘCAREA NEOBIȘNUITĂ A UNUI CORP CERESC DE MARI PROPORȚII CE SE DEPLASEAZĂ MAGNETIZÂND TOTUL ÎN PASUL LUI, ALTERÂND MIȘCAREA NORMALĂ A UNOR PLANETE ȘI A PĂMÂNTULUI ÎNSUȘI, ÎNAINTEA CĂRORA CUTREMURELE CRESC.

Rugați-vă copiii Mei, rugați-vă pentru Statele Unite, Mexic, Chile și America Centrală, suferă, pământul lor se cutremură puternic.

Rugați-vă copiii Mei, rugați-vă pentru Europa, Italia și Islanda, se cutremură în pământul lor.

Rugați-vă copiii Mei, fiți precauți, virusul nu a dispărut, folosiți uleiul Bunului Samaritean pentru a preveni contagierea, mereu însoțit de Credință. (*)

Rugați-vă copiii Mei, rugați-vă pentru Argentina, suferă. Plânsetul ei este puternic.

Rugați-vă copiii Mei, omenirea suferă foamete spirituală, suferă lipsă de alimente, economia s-a slăbit.

Popor al Fiului Meu, creșteți rugăciunea în Duh și Adevăr!
Rugați-vă, nu vă opriți, evanghelizați, iubiți pe aproapele, iertați, fiți umili, primiți-l pe cel nevoiaș, slujiți-vă unii altora.

Rămâneți atenți în duh, apropiați-vă de Fiul Meu, nu vă îndepărtați de El, nu vă părăsește.

Fiți preveniți copii, mențineți alerta, seismele nu se opresc.

PROTEJAȚI-VĂ UNII PE ALȚII, STRIGAȚI UNII PENTRU ALȚII, PREGĂTIȚI-VĂ, NU PIERDEȚI CREDINȚA. OMUL A GESTAT RĂUL; REPARAȚI, OFERIȚI POST.

Copii ai Inimii Mele Neprihănite, vă protejez, căutați pe Fiul Meu tot timpul, nu vă odihniți. Copii, fiți asemenea Fiului Meu: „Dacă cineva vrea să fie primul, să fie ultimul dintre toţi şi slujitorul tuturor!” (Mc 9, 35)

Popor al Fiului Meu, nu așteptați pentru convertire, ieșiți la întâlnirea convertirii, fiți blânzi și umili (vezi Mt 11,29).

Vă binecuvântez copiii Mei, această Mamă a voastră vă protejează, convertiți-vă, este necesară convertirea.

NU VĂ TEMEȚI!
NU SUNT EU AICI CARE SUNT MAMA VOASTRĂ?

Mama Maria

BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT
BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT
BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT

Important: aveți în vedere că uleiul este pentru a PREVENI boli virale NU ESTE un medicament. Informația despre ulei, citiți aici

COMENTARIUL LUZ DE MARIEI

Fraților,

Ca Popor al Lui Dumnezeu este necesar să pătrundem în Sfânta Scriptură, nu se poate iubi pe cine nu cunoaștem.

Să nu pierdem Credința, precum copii ai Lui Dumnezeu, suntem Poporul care merge către întâlnirea cu Dumnezeu Unul și Întreit.

Mama noastră ne protejează, dar trebuie să fim îndeplinitori ai Voinței Divine.

Amin.