Translate

marți, 23 iunie 2020

mesaj + rugă de la sf Arh Rafael, 22 mai 2020


CHEMARE A SFÂNTULUI ARHANGHEL RAFAEL
POPORULUI LUI DUMNEZEU
Mesaj lui Enoh
22 mai 2020, 1:55

Popor al Lui Dumnezeu, Pacea Celui Preaînalt este cu voi toți

Iubiți frați, sunt Rafael Arhanghelul, numit de asemenea „Medicamentul Lui Dumnezeu”; din Milostivirea Divină și Harul Celui Preaînalt vă voi însoți în trecerea voastră prin deșertul purificării. Sunt unul dintre atâția Arhangheli care rămân în adorație și laudă aproape de Tronului Lui Dumnezeu. Misiunea care mi-a fost încredințată este de a vă ajuta, a vă proteja și a vă vindeca cu Medicamentul Lui Dumnezeu, pentru ca să primiți vindecare din partea Cerului. Sunt Medicul șef din Cer și îndrept pe toți frații Arhangheli și Îngeri, care precum eu, suntem însărcinați de a vindeca Poporul Lui Dumnezeu.

Doctorii Cerești sunt rapizi pentru a vă ajuta, a vă primi și să vă aducem remediile Cerului, care vor vindeca orice tip de boală în această lume. În aceste timpuri pe care le trăiți, de atâta agitație, de atâta întuneric unde bolile, virușii și pandemiile vă biciuiesc, nu vă îndoiți să veniți la mine. Puneți prima dată credința și încrederea voastră în Dumnezeu Cel Preaînalt și cereți-I că prin umila mea mijlocire, vă poate ajuta. Tatăl meu și Tatăl vostru, este infinit milostiv și mă va trimite împreună cu frații mei, Medicii Cerului, să vă ajutăm dacă I-o cereți.

Fraților, aceste timpuri sunt de întuneric și emisarii răului vă îmbolnăvesc cu virus (este scris la singular acest cuvânt, n.trad.) și pandemii, creeate de ei. Atacul împotriva Poporului Lui Dumnezeu deja a început; de aceea nu vă îndoiți în a mă chema, veți avea nevoie de mine, pentru că din Milostivirea Lui Dumnezeu să vindec bolile voastre. Vă dăruiesc această rugăciune puternică pentru ca să o faceți cu credință și să mă invocați. Cereți-I Lui Dumnezeu Tatăl ca prin umila mea mijlocire, să vă dea vindecarea trupului sau a sufletului de care aveți nevoie. Nu uitați că sunt Medicamentul Lui Dumnezeu și sunt la dispoziția voastră.

Rugăciune puternică pentru a primi vindecare de la sfântul Arhanghel Rafael
(medicament pentru vindecarea Poporului Lui Dumnezeu)

Fericite Arhanghel Rafael, „Medicamentul Lui Dumnezeu”, vino în ajutorul meu în compania Arhanghelilor și Îngerilor, Medicii Cerului, pentru că mă simt bolnav în trup și în suflet. Vin la tine, puternic Medic Ceresc, pentru că dacă este Voința Lui Dumnezeu și prin sfânta ta mijlocire, îmi dai vindecarea de care are nevoie trupul meu și protecția de care are nevoie sufletul meu. O, binecuvântat Arhanghel Rafael, care ai călăuzit și ai protejat pe Tobias și ai vindecat orbirea lui Tobit, vino să mă primești și să-mi dai Medicamentul Cerului, pentru a vindeca orbirea mea spirituală și boala care îndurerează trupul meu. Glorioase Arhanghel Rafael, vino să mă ajuți și să-mi aduci Medicamentul Cerului care vindecă boala mea fizică și spirituală. Fie ca totul să fie pentru Gloria Lui Dumnezeu. Amin.
Apoi se roagă Crezul și Tatăl nostru.

Pacea Celui Preaînalt să rămână în voi, oameni de bună voință.

Fratele și slujitorul vostru, Arhanghelul Rafael, Medicamentul Lui Dumnezeu


adresa blogului pe telegram este: