Translate

luni, 15 iunie 2020

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS
DAT IUBITEI SALE FIICE, LUZ DE MARIA
13 IUNIE 2020


Iubit Popor:

CONTINUAȚI ÎN CALEA CONVERTIRII.

MENȚINEȚI-VĂ ÎN IUBIREA MEA, PACE ȘI CONCORDIE ÎNAINTEA CONFUZIEI PE CARE O ÎNFRUNTĂ ACEASTĂ GENERAȚIE. Fiți mărturii adevărate a Învățăturilor Mele și permiteți ca în voi să apară Darurile și Virtuțile pe care Duhul Meu Sfânt le-a vărsat asupra fiecăruia.

Poporul Meu, aveți nevoie să fiți îndeplinitori ai Voinței Mele, să îndepliniți Legea Divină fiecare moment din viața voastră și trebuie să negați să traversați pe unde vi se facilitează viața pe Pământ, dar vă conduce să înfăptuiți și să acționați în afara Învățăturilor Mele (vezi Mt 7, 13-14).

Copii: acest moment pe care îl trăiți este dificil, este de încercare pentru toți ai Mei, sunteți ispitiți încă o dată și încă o dată de diavolul ce rătăcește în căutare de prăzi în fața unei omeniri carentă de iubire și respect față de Mine, carentă de fidelitate și înțelegere, de care „Sunt respins” și într-un final Duhul Meu Sfânt nu reușește să se reverse în deplinătate în toți ai Mei.

VIN ÎN CĂUTAREA RESTULUI MEU SFÂNT, A RĂMĂȘIȚEI BISERICII MELE ÎN CARE VOI REVĂRSA TOATĂ IUBIREA MEA PENTRU CA SĂ CONTINUAȚI FĂRĂ A DECĂDEA ÎN MOMENTELE DE MARE RESTRIȘTE ȘI VICTORIE TOTODATĂ.

Iubiții Mei, v-au marcat cursul de urmat precum consecința folosirii științei rău angajată, INUNDÂNDU-VĂ DE LIMITĂRI PROVENITE DIN ORDINEA MONDIALĂ CONSTITUITĂ, cea care va continua împrăștiind mai mare durere și control asupra omenirii, cu finalitatea de a vă separa pentru ca să fiți mai vulnerabili. Trebuie să fiți conștienți de bătălia spirituală și mentală în care vă găsiți, fiind mai asediați de cei ce se găsesc departe de Mine.

Haosul social se va contagia din țară în țară precum pesta, înaintea tulburării unui om limitat în înfăptuirea și acțiunea lui, aceasta este acțiunea dușmanului omului.

 A VENIT MOMENTUL, POPORUL MEU!
VĂ GĂSIȚI PRECUM „OILE ÎN MIJLOCUL LUPILOR, FIȚI AȘADAR ÎNȚELEPȚI CA ȘERPII ȘI SIMPLI CA PORUMBEII” (Mt 10, 16).

Dar acesta nu vă e dezvăluit pentru că Duhul Meu Sfânt vă va asista pentru ca să perseverați până la final, dăruindu-vă Mie și „Eu voi vorbi pentru voi” (vezi Mc 13, 11). Nu vă temeți, deși Cuvântul Meu va fi disprețuit și Sacramentele luate în bătaie de joc, nu vă îndepărtați de Mine, rămâneți fideli.

POPORUL MEU: EU RĂMÂN CU VOI, MĂ GĂSESC PREZENT, REAL ȘI ADEVĂRAT ÎN TRUPUL MEU, SUFLET ȘI DUMNEZEIRE ÎN EUHARISTIE! NU UITAȚI CĂ EU SUNT FIDEL POPORULUI MEU!

Rugați-vă copiii Mei, rugați-vă! Mari națiuni se ridică în bătălii interne spirituale. Poporul Meu este persecutat.

Rugați-vă copiii Mei, rugați-vă! Impunerile către omenire duc să se înfrunte popor contra popor, până când războiul apare brusc.

Rugați-vă copiii Mei, rugați-vă! Polul magnetic al Pământului se îndreaptă spre Rusia, aceasta nu este coincidență, ci un semn pentru ca omul să se trezească....

Rusia invadează lumea și o duce să sufere.

Iubiții Mei, veți vedea mari fenomene ale naturii, nu vă temeți, mențineți Credința, fiți precauți și ajutați-vă unii pe alții.

Omenirea suferă foame înaintea crizei economice mondiale.

RUGAȚI-VĂ, NU DECĂDEȚI ÎN CREDINȚĂ, FIȚI ADEVĂRAȚI.
FIȚI POPORUL MEU ÎN DUH ȘI ADEVĂR.

Mama Mea vă protejează, continuați împreună cu Ea, nu vă separați de Mama Mea.

Rugați-vă și reparați. Rugați-vă.

VĂ BINECUVÂNTEZ, FIȚI PERSEVERENȚI ÎN CONVERTIRE.

Vă iubesc.

Al vostru Isus

BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT
BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT
BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT


COMENTARIUL LUZ DE MARIEI

Fraților,

Iubitul nostru Domn, Isus Cristos, ne subliniază momentul dificil în care trăim înaintea seriei de situații atât de neașteptate pe care le înfruntăm ca omenire.

O schimbare totală într-o generație care s-a îndepărtat de Dumnezeu și trebuie să se întoarcă la Dumnezeu.

Ca noi, participă Domnul nostru Isus Cristos, El vine în căutarea rămășiței Bisericii aceea ce merge purtând crucea personală așteptând în Credință să ajungă „Crucea de Glorie și Maiestate”.

Amin.