Translate

marți, 23 iunie 2020


CHEMAREA LUI ISUS SACRAMENTAL
CĂTRE POPORUL LUI FIDEL
Mesaj lui Enoh
12 iunie 2020; ora 9:50

Pacea Mea este cu voi, iubiți copii

Ce tristețe simt în Inima Mea iubitoare văzând disprețul, umilința și sacrilegiul pe care le voi primi din partea multora dintre Păstorii Mei și a copiilor Mei, când vor fi redeschise Casele Mele! Vă spun, că Sfântul Meu Sacrificiu, deja nu va mai fi la fel; pretextul pandemiei va face ca mulți dintre preoții Mei și ierarhi ai Bisericii Mele, să profaneze Dumnezeirea Mea dând Trupul Meu și Sângele Meu Turmei Mele în mână de parcă ar fi vorba de orice bucată de pâine. Păstori infideli, nu știți că în orice Ostie Consacrată sunt Eu, Viu și Real, dându-Mă precum Miel înjunghiat, precum Aliment Spiritual pentru Poporul Meu? Ce lipsă de prudență! Ce lipsă de caritate, pentru Mine și Turma Mea, cea pe care o veți comite când se reia Sfântul Meu Sacrificiu!

Eu sunt Mielul Lui Dumnezeu ce coboară din Cer în fiecare Consacrare făcută de Păstorii Mei fideli; fiecare Ostie Consacrată este Aliment Spiritual pentru oile Mele. În fiecare Ostie Consacrată de preoții Mei se duce la capăt Misterul transubstanțierii Trupului Mei și al Sângelui Meu. Sunt Eu, în toată Dumnezeirea Mea, ce coboară din Cer pentru a se face Viață, pentru a se da ca Hrană Spirituală Turmei Lui și locuiește în inima fiecăruia dintre copiii Mei fideli, care Mă primesc în mod vrednic. Nu sunt orice bucată de pâine. Sunt Pâinea Vie coborâtă din Cer. Sunt Mana Spirituală, care potolește foamea și calmează setea Turmei Mele. Sunt Dumnezeul vostru Unul și Întreit, care vine să vă dea Viață în abundență. Eu vă întreb dacă merit așa josnică încălcare din partea unora dintre păstorii Mei care Mă împart Poporului Meu, de parcă a-și fi orice bucată de pâine? Dacă merit așa josnică încălcare când sunt primit de mulți copii ai Mei în mod nevrednic sau în mână, este acuzat de Vină” și comite sacrilegiu, dacă nu se căiește și repară pentru el. În forma în care Mă tratați în această lume, de asemenea veți fi tratați în veșnicie, când vă veți prezenta înaintea Mea.

Veniți-vă în fire, păstori ai Bisericii Mele! Veniți-vă în fire, oi nesăbuite, pentru ca mâine să nu aveți de ce să vă plângeți! Sunt Mielul Lui Dumnezeu care se dă din Iubire pentru voi și se face Viață în simplitatea fiecărei Ostii Consacrate. Nu o uitați, pentru ca să nu mai continuați maltratând Dumnezeirea Mea!
Pacea Mea v-o las, Pacea Mea v-o dau. Căiți-vă și convertiți-vă pentru că Împărăția Lui Dumnezeu este aproape!

Mielul vostru, Isus Sacramental

Faceți cunoscute mesajele Mele întregii omeniri, Turma Mea