Translate

miercuri, 24 iunie 2020

mesaj campanii vaccinare, 6 mai 2020


CHEMAREA LUI ISUS DIN NAZARET
CĂTRE POPORUL LUI FIDEL
Mesaj lui Enoh
6 mai 2020

Pacea Mea este cu voi, iubitul Meu Popor

Turma Mea, grijă cu masivele campanii de vaccinare, finanțate de elite și sprijinite și promovate de organismele internaționale, pentru că aceste vaccinuri au ca finalitate decimarea populației mondiale. Vă anunț de un vaccin în special, care după elitele în slujba celui rău, va proteja toată omenirea de pandemii. Grijă cu acest vaccin pentru că vine cu micro cipul, care fiind injectat în populația națiunilor, o va marca cu semnul bestiei. Organismele internaționale și elitele care guvernează această lume în liniște, voiesc să controleze omenirea pentru a pregăti apariția anticristului.

 Copiii Mei, când organismele internaționale vă anunță de un vaccin de populație la nivel mondial, pentru a avea controlul omenirii, abțineți-vă de a vă vaccina, pentru că vă vor introduce micro cipul; amintiți-vă că tot acela care este marcat cu semnul bestiei, va pierde viața Duhului și va înceta să fie oaie a turmei Mele!

Foarte curând prin mass media va începe să anunțe campania de vaccinare masivă a întregii populații mondiale, care va fi sponsorizată și finanțată de elite și organismele internaționale. Înainte de vaccinare vor face un recensământ al populației la nivel mondial, pentru a stabili numărul de sugari, copii, tineri, adulți și adulți mai mari. Nu vă temeți, aveți încrede și rugați-vă și Cerul se va ocupa de a vă proteja! Toate acestea vor începe să se întâmple după Avertisment și Miracol; se vor pierde toți aceia care nu sunt scriși în Cartea Vieții. Eu, Păstorul vostru Veșnic, nu voi permite să Mi se piardă nici una dintre oile Mele. Vă asigur!

Turma Mea, virușii și pandemiile vor fi scuza pentru vaccinarea masivă a omenirii; aceste vaccinuri vor trezi pandemii noi, care vor decima o mare parte din populația mondială. În ultima domnie a adversarului Meu, omenirea marcată cu micro cipul, își va pierde identitatea ei ca ființă umană, deja nu vor mai avea nume, ci se vor recunoaște după un număr, care se va codifica în memoria Big Brother”.

Sunteți anunțați, turma Mea, puneți în practică instrucțiunile, rugăciunile și remediile naturale, pe care Cerul vi le-a trimis pentru a putea învinge pandemiile, cursele și înșelătoriile dușmanului sufletului vostru.

Mergeți precum copiii Luminii care sunteți, cu armura voastră spirituală pusă, având încredere și rugându-vă, acoperindu-vă în tot momentul cu puterea Sângelui Meu Glorios! Nu vă îndepărtați de cele două Inimi al Noastre, consacrați-vă Lor, pentru ca nimic și nimeni să nu vă poată face rău!

Învățătorul vostru, Isus din Nazaret.

Faceți cunoscute mesajele Mele întregii omeniri, turma Mea!