Translate

marți, 23 iunie 2020

mesaj Tatăl Ceresc


CHEMARE A LUI DUMNEZEU TATĂL CĂTRE OMENIRE
Mesaj lui Enoh
1 iunie 2020, 9:30


Pacea Mea este cu voi, Poporul Meu, Moștenirea Mea

Shema Israel (ascultă Israel, n.trad.):
Timpul Marii Strâmtorări pentru omenire este pe cale să vină; sărmanii Mei copii, care încă continuă să-Mi întoarcă spatele și nu fața, pentru că Dreptatea Mea îi va prinde îndepărtați de Mine! Evenimente mari care vor schimba destinul omenirii sunt pe cale să vină. Ceea ce e pe cale să-i vină omenirii este: Strâmtorare, Strâmtorare, cum niciodată înainte nu s-a văzut în Creație!
Încă o dată vă spun: treziți-vă, treziți-vă, locuitori ai Pământului, pentru că Îngerul Dreptății Mele deja este aproape; nu continuați în cursa voastră nebună de desfrânare și păcat, pentru că timpul deja a început numărătoarea lui inversă și ceea ce mai lipsește este foarte puțin pentru ca totul să se consume în totalitatea lui! Cu Avertismentul se va termina Milostivirea Mea și acest mare eveniment bate la ușa sufletului vostru.

Înțelegeți, omenire păcătoasă, că dacă Avertismentul vă prinde în păcat mortal, sunteți în riscul de a vă pierde în trecerea voastră în veșnicie! Veniți-vă în fire și îndreptați calea voastră, înainte de a veni Avertismentul Meu; întrucât dacă continuați precum mergeți, păcătuind și păcătuind, ceea ce vă așteaptă în veșnicie este focul iadului de unde mulți nu se vor mai întoarce!

Sunt Tatăl vostru, și sunt mai mult Tată decât Judecător; de aceea nu voiesc să cunoașteți Dreptatea Mea, pentru că-Mi cunosc creaturile și știu cât de fragili și slabi sunteți. Dorința Mea este să trăiți veșnic;  primiți aceste ultime sunete de clopot ale Milostivirii, înainte de a veni Avertismentul Meu, pentru că voiesc numai să trăiți și nu să muriți veșnic.

Din nou vă fac aceste ultime chemări/apeluri: prostituatelor, homosexualilor, adulterilor, pofticioșilor (cu sensul de poftele trupului n.trad), curvarilor, cei ce trăiți rău (în concubinaj; unire liberă a persoanelor de același sex, n.trad.) și impuri sexuali în general; alcoolicilor, dependenților de droguri, hoților, escrocilor, mincinoșilor, invidioșilor, mândrilor, idolatrilor, avarilor, ucigașilor, vrăjitorilor și ceilalți păcătoși care rătăciți prin această lume fără Dumnezeu și fără Lege. Nici unul dintre voi care continuă să păcătuiască, nu va moșteni Împărăția Cerurilor. (vezi Ef 5,5; Apoc 22,15; I Cor 6, 9-10)

Alergați deci, nesăbuiților, să puneți conturile voastre în ordine; terminați-o odată cu păcatul și veniți la Mine, Tatăl vostru, pentru ca mâine să aveți Viață Veșnică! Amintiți-vă: cu cât este mai mare păcatul, cu atât este mai mare Milostivirea Mea, dacă vă întoarceți la Mine, cu o inimă chinuită de remușcări și umilită. O inimă chinuită de remușcări și umilită, niciodată Eu, Tatăl vostru, nu o disprețuiesc (vezi Psal 51, 17). Ziua este pe sfârșite și noaptea e pe cale să sosească; grăbiți-vă, omenire păcătoasă, treziți-vă din letargia voastră spirituală și nu mai păcătuiți! Vă aștept cu Brațele-Mi deschise pentru a vă îmbrățișa, ierta și revărsa asupra voastră Milostivirea Mea.
Tatăl vostru, Yahve, Domnul Națiunilor

Faceți cunoscute mesajele Mele întregii omeniri, Poporul Meu, Moștenirea Mea 


Trimiterile biblice:


Efeseni 5,5: „Căci ştiţi bine că niciun curvar, niciun stricat, niciun lacom de avere, care este un închinător la idoli, n-are parte de moştenire în Împărăţia lui Cristos şi a lui Dumnezeu.

Apoc 22,15: „Afară sunt câinii, vrăjitorii, curvarii, ucigaşii, închinătorii la idoli şi oricine iubeşte minciuna şi trăieşte în minciună!

I Cor 6, 9-10: Nu ştiţi că cei nedrepţi nu vor moşteni Împărăţia lui Dumnezeu? Nu vă înşelaţi în privinţa aceasta: nici curvarii, nici închinătorii la idoli, nici preacurvarii, nici malahii, nici sodomiţii,nici hoţii, nici cei lacomi, nici beţivii, nici defăimătorii, nici hrăpăreţii nu vor moşteni Împărăţia lui Dumnezeu.”

Psalm 51, 17: Jertfele plăcute lui Dumnezeu sunt un duh zdrobit: Dumnezeule, Tu nu dispreţuieşti o inimă zdrobită şi mâhnită.